пʼятницю, 30 грудня 2016 р.

Що закінчилось у грудні

Насиченим виявився грудень на завершення засобів. Я б навіть сказала - я старалась :) хоча не прикінчила всього того, що планувала :)
Ну-с, поїхали!

Почну зверху, тобто, з волосся:

   Angel Professionals шампунь та бальзам - відгук тиць - не повторю. Певно, одна з небагатьох, кому ці засоби не сподобалися.
   Чоловічий шампунь-ополіскувач Здорове волосся від Ейвон - мій чоловік його дуже любить. Зараз це єдиний шампунь, який не викликає у нього появу лупи.
   Спрей-сироватка Миттєве відновлення з кератином від Ейвон - відгук тиць - дуже подобається, вже замовила другий бутиль.

Для тіла:

   Пілінг Лемонграс і зелена кава від Fresh Juice - люблю ці пілінги і періодично купую.
   Крем для рук від КосМістік - відгук тиць - мій улюбленець, завжди тримаю в запасі тюбик, коли поточний підходить до кінця.
   Гель для душу Малиновий конфітюр - малі тягали в басейн. Сама б не купила, але раз подарували - то виюзали.

Для обличчя буде кілька фото:

   Пінка-вмивалка Snail Foam Cleansing від 3W Clinic - обожнюю азіатські пінки, вони дуже приємно до чистоти очищають. Ця чомусь особливо сподобалась. Не сушила шкіру. Якщо не матиму варіантів - братиму її, але хочеться ж пробувати інше.
   Сироватка-есенція Snail Repair від Secret Key - відгук тиць - о моя любов! але равликових сироваток так багато, а тестерська натура просить різного :) баночку лишаю, вона дуже зручна - я вже навіть придумала, куди застосувати :)
   Скраб-желе Sea Weed від Mizon - відгук тиць -  ще одна моя любов! Обов'язково куплю ще один тюбик точно.


   Маска з екстрактом асаї від Ейвон - відгук тиць - нєдоразумєніє, не куплю більше.
   Маска зі стевією від Джерелії - відгук тиць - вже друга чи третя баночка закінчилась, подобається мені ця маска. Можливо, пошукаю щось ще у корейців.
   Молочко для демакіяжу Рисове молочко та олія обліпихи від Зеленої аптеки - моє перше молочко-демакіяж, непогане, дуже непогане. Може, потім повторю. Після нього лишається жирне відчуття на шкірі.
   Скраб для обличчя з мінералами Мертвого моря від Ейвон - відгук тиць - ще одне нєдоразумєніє. Ну ви зрозуміли.
   Хлоргексидин, 100мл - використал цілу бутиль після лазерного пілінгу. Цікавий насправді засіб для шкіри обличчя.

Декоративно-доглядова складова:

   Туш Lash Love Lengthening від MaryKay - моя любов дуже довгий час. Проста туш, яка підіймає війки і подовжує їх. Не сиплеться під очі до кінця дня. Чудово переживає дощ-сніг.
   Туш-пробник Sumptuous Bold Volume від Estee Lauder - ще одна моя любов уже років з два. Об'ємна туш, чудово поводить себе протягом дня і в різну погоду.
   Бальзам для губ від Caudalie - відгук тиць - кльовий бальзамчик. Не знаю, чи повторю, мені Біодерми вистачає все ж.
   Засіб для кутикули від Ейвон - йому вже років сто, чомусь лежав тихенько на роботі у мене. Термін вийшов давненько.

І ще одна категорія - Не_подружилась_віддаю:

   Парфум Luck від Avon - єдиний аромат, який мені сподобався з Ейвон, але, як виявилось, він мені не підійшов.
   Консилер Perfect Teint від Artdeco - не подружилась я з ним, не люблю відчувати щось подібне на шкірі.

На цьому все :)
Щось пробували? Мож, щось захотіли спробувати?