понеділок, 12 грудня 2016 р.

Ворожіння на Андрія

Свято Андрія - то є першим передноворічним святом.
Що вже там до Нового року лишилось-то :)

За традицією, в ніч з 12го на 13тє проходили Андріївські вечорниці та ворожіння.
Єдиним способом, який я знала, було ворожіння на папірцях з іменами :) ще вчителька з української мови та літератури нам його розповіла :)

Суть полягає у тому, аби на дванадцяти папірцях написати імена хлопців, а тринадцятий папірець лишити порожнім. І покласти під подушку на ніч.
А вранці треба витягнути один папірець.
Якщо з іменем - так зватимуть судженого. Якщо порожній - дівувати :)


У мене випало ім'я тоді іще майбутнього і не знайомого мені мого чоловіка :)

Дівчата, а ви ворожили на Андрія? ;)

24 коментарі:

  1. Цікаво! Я навіть не знала, що з 12 на 13 Андріївські ворожіння)
    P.S. Фотка така атмосферна, клас!

    ВідповістиВидалити
  2. Оооо! Помню я, как мы с подружками гадали на Андрея:D И бумажечки писали, и на картах еще uflfkb. А раз пробовали имена у незнакомцев спрашивать, но у них была очень странная реакция - в основном сильно пугались :D

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну незнайомців я не питала :))) але я б теж не дуже спішила б назвати своє ім'я :)

      Видалити
    2. Та да! Я б тоже испугалась, если б две не очень взрослые барышни стали моего имени допытываться:D

      Видалити
    3. :) зате ж баришні дуже хочу взнати ім'я судженого :)

      Видалити
  3. Гадали, гадли с подружками ;)
    Страааааашно было! ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. вообще-то да, есть такие гадания и пострашнее бумажек под подушками :)

      Видалити
  4. Ой, уже, практически, середина декабря! Как всё быстро...

    ВідповістиВидалити
  5. На Андрея не ворожила, только на Рождество) Мне всегда выпадало имя Александр, а мужа зовут Дима. Кстати, парня с именем Саша у меня вообще никогда не было:)

    ВідповістиВидалити
  6. Я в школі любила такі ворожіння)

    ВідповістиВидалити
  7. Я гадала с подружками, когда была подростком )))

    ВідповістиВидалити
  8. Ну вот...
    Я бы вчера поворожила, но поздно прочла твой отзыв(

    ВідповістиВидалити
  9. Підлітками я ворожила з подругами, але вже й не згадаю яке ім'я витягнула :)
    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. у мене різні випадали кожного року, але запам'яталось одне :)

      Видалити
  10. Я помню в молодости я часто гадала на Андрея, и мне лишь однажды выпало имя моего сегодняшнего мужа, а в основном каждый год разные)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. у мене також різні випадали :) але останнім точно було ім'я мого чоловіка :)

      Видалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.