суботу, 31 грудня 2016 р.

Новинки-покупки грудня

Грудень виявився щедрим не тільки на порожні баночки, а й на покупки. Гоу дивитися ;)

   Всі 4 пілінги від Fresh Juice - Маракуйя і коричневий цукор, Лемонграс і зелена кава, Апельсин і кориця, Лічі та імбир.
Періодинчо вони у мене з'являються поодиночними екземплярами. Тепер будуть всі разом :)

   Намистинки для ванни від Fresh Juice - Бурштин (з медом та апельсином) і Рубін (з вишнею та гранатом).

   Міцелярна вода Мускатна троянда та бавовна від Зеленої аптеки. Маю зелену, тепер іще й рожеву :) обов'язково зроблю порівняльний пост.

   Гель для душу Чудовий сад від Ейвон. Брала дітям в басейн тягати. Аромат приємний дуже.
   Поживна для волосся з олією аргани від Ейвон. Люблю їх догляд за волоссям. Цю серію знаю, брала раніше.
   Маска для волосся з кератином від Ейвон. Моя улюблена серія. Ці засоби їм вдаються на славу.
   Спрей для волосся з кератином від Ейвон. Перша бутиль сподобалась, подивимось, як піде друга :)

   Маска проти випадіння волосся від Dr.Sante. Взяла на зиму як доповнювальний догляд.

   Гідрофільна олія від японського бренду Kose. Я її хотіла і е моя перша гідрофілочка :) ура.
   Бананова пінка-вмивалочка від корейського бренду It`s Skin. Люблю азіатські очисники.
   Якась масочка з равликовим екстрактом від Ekel. Була подаруночком до замовлення :)

   Щоденничок невеличкого формату на 2017 рік. Він датований - саме такий мені й потрібен. І розмір такий, аби я могла його тягати в сумці завжди.

   Гель-мило хлопчаче і крем-мило дівчаче від Ельфи. Періодично беру дітям таке - вони люблять нм митися удома.
   Молочко для інтимної гігієни Intimo med від Ельфи. Вирішила спробувати трішки інше, вже не мою улюблену Шавлію. Подивимось, що із цього вийде.
   В подарунок в магазинчику Ельфи отримала натуральну грязь Мертвого моря - дуже люблю грязі, доречний подарунок.

   Щіточка для брів ноунейм на Алі-Експрес. Хороша виявилась. Я хотіла саме таку пухнасту, а не стандартну незнамо-в-яку-сторону-чесатися. Хоча, якщо чесно, мої ьрівки були у захваті від зубної щітки :)
   Туш для вій від корейського бренду Missha 4D. З декоративною частиною азіатської косметики я мало знайома, тому вирішила це виправляти :)
   Лайнер-фломастер Mega Effects від Ейвон. Підводкою у форматі лайнера я до цього ще не користувалась. Взяла ейвонську, аби набратися досвіду і подивитися, чи взагалі воно моє.

А ще у мене дві нові сукні, але їх я покажу окремо :)

Щось мені підказує, що січень буде іще щедрішим на новинки :)
З прийдешніми святами!