четвер, 29 грудня 2016 р.

Підсумки-2016

2016 рік вийшов дуже насиченим, хоча й не завжди легким.

Трішки музично-театральним.
Концерт Другої Ріки, яку я чекала півтора роки.
Спонтанний челендж 14 днів української музики. І багато нових музичних фаворитів.
Відвідали гастрольні спектаклі моєї улюбленої Ночі перед Різдвом і не менш улюблених Майстра та Маргариту.
Побували на концерті видатного маестро Любомира Мельника.

Трішки тваринним.
У нас з'явилась нова живність - хомки :) кіт не одразу зрозумів, чому цих гризунів не можна їсти :) тільки вони непосидючі дуже, нереально зловити кадр разом.

І вже більше й більше зростаючим.
Нові знання, нові проекти.
Моя команда виросла. Я дуже радію цьому.
А ще почала вивчати для себе деякі програмки і фотографію.

Трішки святковим.
10-та річниця весілля. Як одна мить.
І мої солодкі 30.
І 10 років доньки, така уже доросла...
І син в перший клас пішов.

Десь трішки рукодільним.
Завершення триптиху "Погляд хижака". І намисто власноруч.
Вишивала вперше у житті - і вишивала із величезним задоволенням. Проте, більше поки не знайшла того, що би мене зацікавило знову вишивати.

І десь кінематографічним.
Цього року я переглянула чимало нових фільмів та серіалів.
Наприклад, вперше :) дивилась Зоряні війни. В цілому мені сподобалось, особливо вражають перші частини - епізоди 4, 5 і 6. А ось епізод 7 якось вийшов зовсім в стилі Голівуду, а хотілось би бачити той дух основної частини.
Звісно, Фантастичні звірі :) найочікуванійший мною фільм цього року.

Замало подорожуючим.
В свої 30 я вперше літала, вперше пробувала свіжий інжир і вперше побувала в іншій країні.
Чорногорія мені дуже сподобалась, хоча Карпати рідніші :)

Десь в чомусь дівчачим та експериментальним.
Почала носити більше суконь та спідничок - і мені подобається :) (до цього я майже не вилазила з джинсів).
Спробувала лазерний пілінг - і тепер у мене з'явилось трохи ідей надалі.
А ще в минулому році я лишила коротку стрижку і тепер я виглядаю ось так:

І дуже особливим та особистим.
Я нарешті втілила свою ідею блогу українською мовою - і я дуже рада усім своїм читачам :)