пʼятницю, 2 грудня 2016 р.

Зимовий вішлист

Зима - пора теплого глінтвейну, сріблястого снігу, різдвяного настрою.
Чекаємо Миколая і можна писати вішлист :)
Я хочу...

Невеличкого датованого щоденника на 2017 рік. Мені він допомагає не забувати по важливі дати, дні народження і всілякі події. Я без нього, як без рук, ну чи без пам'яті :):

Набирає популярності антистрес-малювання.
І воно насправді дуже прикольне. Відволікаєшся і повністю занурюшся у дрібні кольорові деталі.
Тому - Антистрес-альбом Тварини видавництва Віват (прості, але цікаві малюнки):

Книги! Звісно - нові книги! Я дуже люблю читати і всіляко привчаю до цього дітей. І звісно, це круто мати власну бібліотечку вдома. Я взагалі мрію про окрему кімнатку під книги.
Фантастичні звірі та де їх шукати, Ньют Скамандер (Джоан Роулінг). Лунастри, Наталія Щерба.

Маленька книжка про любов, Ульф Старк. Напівлихий. Напівдикий. Напівзагублений, трилогія Саллі Грін.

Під моїм постом про масаж обличчя, мені порадили спробувати гідрофільну олію замість молочка для демакіяжу. Тому наступним пунктом у моєму зимовому вішлисті буде японська олійка для комбінованої/жирної шкіри Kose Softymo Speedy Cleansing Oil:
Також я хочу спробувати якусь нову пінку для вмивання. От люблю азіатів у цьому питанні.
Мій вибір випав на It´s Skin Have a Banana Cleansing Foam.
Хоча я люблю равликів, але цієї зими мені хочеться чогось нестандартного :) наприклад, бананів :)
І ще одним азіатом у моєму зимовому вішлісті буде туш для вій - Missha The Style 4D Mascara:

Після посту-порівняння двох міцелярок з'явилось бажання спробувати рожеву міцелярну водичку "Мускатна троянда та бавовна" від Зеленої Аптеки. Цікаво порівняти її з тими, що вже маю:

Я люблю скраби-пілінги для тіла. Взимку більш лагідні, влітку трішки активніші.
Наступним пунктом вішлиста будуть пілінги для тіла від Fresh Juice:

А для ванни - намистинки. Такого продукту у мене ще не було :) а ванни я люблю :) особливо взимку.
Можливо, кілька нових зимових лаків для нігтів...
А, може, я врешті надумаюсь на гель-лак :)
(фото стягнула з простору)

Планую повертатися в басейн. Тому - новий спортивний купальник.
З нематеріального.
Відвідати виставу Майстер та Маргарита в театрі.
Я дуже люблю цю книгу ще зі школи, і виставу було б цікаво подивитися.

Ну й звісно ж, завжди є місце сюрпризам :) адже зима - найчарівніша пора року :)

Чи придивилися ви щось цікавеньке для себе у моєму вішлисті?

23 коментарі:

  1. Цікавий вішліст) теж хочу спробувати щось з марки missha, читала богато хороших відгуків про неї)
    http://beyoutiful.com.ua

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. у мене кілька пінок-вмивалок було - хороші продукти

      Видалити
  2. Оксано, чудові побажання, а якщо зайти до Фб мого блогу, то можна одне з них здійснити))
    Ось посилання на конкурс: https://www.facebook.com/185109778333754/photos/a.185589144952484.1073741828.185109778333754/685939174917476/?type=3&theater

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олечко, у мене ще від учора відкритий цей твій пост, я хочу виділити час на нього обов'язково :)
      на ФБ приєдналась :) дякую!

      Видалити
  3. Майстер та Маргарита теж одна з улюблених книг, перечитувала декілька разів. Гарний віш лист. Нехай все здійсниться! Оксаночка, дякую!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Катеринко, дякую за побажання :)
      для мене Майстер і Маргарита - одна з небагатьох книг, які в школі я читала із захватом. зазвичай шкільна програма мене не радувала зовсім

      Видалити
  4. У меня была такая тушь- слишком легкая. Только чуть добавляет цвета ресничкам. И высыхает быстро( А бусинки для ванн от Фреш Джус нравятся :) Пусть все желания исполнятся)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я інколи люблю такі легкі туші. подивимось, що із цього вийде :)
      дякую, Дашуня!

      Видалити
  5. Скрабы - пиллинги классные) и я люблю)) а еще бусенки для ванны нравятся, я давно на них заглядываюсь)

    ВідповістиВидалити
  6. Гель-лак тобі просто щіро раджу - це спасіння й знахідка, обожнюю його! Вже третій раз роблю, і наступного разу буду робити перерву до Нового року, і аж сумно від того :) Так подобається він мені!
    Ще тобі можу порадити гідрофільну олію української марки FLORI, дуже класна річ!
    А от "підручник" від Роулінг не такий цікавий, як кіно. Там у ньому просто звірі перераховуються, нічого такого. Це ж підручник для Гарі Потера)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я не знаю, як він вплине на мої нігті. вони живуть абсолютно своїм життям і почувають себе добре рівно до того часу, поки я не починаю їх фарбувати...
      у мене гідрофілка асоціюється із азіатами. думаю, що спершу буде знайомство саме з цією японочкою. а далі понеслась :)
      цікаво було би почитати повну розповідь про фантастичних звірів, адже фільм почався дуже цікаво. проте, я так думаю, що далі Джоан буде пробувати себе саме у сценаріях.

      Видалити
  7. Я облизнулась на фотку лака для ногтей, отличный оттенок! Даже себе захотела подобный, а потом поняла, что мне еще растить и растить ногти до такого маникюра =) Бусинки для Ванн у меня есть - нравятся! Правда вода от них выглядит устрашающе красно, но ничего не пачкает - приятно =)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я навіть підкажу, що за лак :) Essie - The Perfect Cover Up :) я саме про нього думаю :)
      а намистинки якось спонтанно захотілось :)

      Видалити
  8. Спасибо, что поделилась. Люблю эти пилинги от Фреш Джус, а от эти бусинки меня не впечатлили)
    http://beyoutiful.com.ua/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, пілінги у них хороші і бюджетні дуже - що двічі приємно.
      намистинки я ще не пробувала :)

      Видалити
  9. Уже уявляю той смачненький запах бананової пінки)

    ВідповістиВидалити
  10. Чудові "хотілки"!
    Я теж без щоденника, як без рук (але люблю недатовані)!Спортивний купальник крутий (одразу захотілось до бассейна).
    А виставу Майстер і Маргарита бачила цього літа, коли вони приїжджали до нас в місто. Сподобалось) Але був трошки інший состав: хоча на афішах була Сумська, в реальності Маргариту грала інша акторка. Але все одно чудово!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. гм... це виходить, що може і у нас бути не Сумська? це вже не цікаво навіть...
      басейн - то дуже круто! :) люблю плавати

      Видалити
    2. А раптом до вас приїде саме Сумська? То може нам так не пощастило...

      Видалити
    3. Я обов'язково розкажу, як то все було :) то вже скоро :)

      Видалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.