понеділок, 5 грудня 2016 р.

Кавовий та полуничний скраби для тіла від Avon

Моє знайомство з Ейвон продовжується.
І сьогодні я розповім про два скраби для тіла.


1. Зволожуючий скраб Стигла полуниця із серії Avon Naturals.
Дуже хотілось літнього аромату в холодну пору. І тут - полуничка!
А ще виробник обіцяє зволоження, ніжність і шовковистість шкіри. Не встояла.
І що ж я хочу сказати?
Туба зручна, проста, але функціональна.


Аромат - хімічна полуничка. Ну або хімічна ягода. Проте, досить
Колір - білий.
Консистенція - кремова, ніжна дуже, із зовсім малою кількістю скрабуючих синтетичних частинок.


Це не скраб, це "поліроль" якийсь. Бо для скрабу він дуже вже делікатний.
Чекала більшого.
Повний фейл як скраб.
Проте чудовий делікатний очищуючий крем для душу. Таке у мен склалось враження.

2. Скраб для тіла з екстрактом колумбійської кави Досконале зміцнення із серії Planet spa.
Ну кавові скраби я завжди люблю. Тому навіть не сумнівалась, чи братиму його.
Ну обіцянки виробника стандартні: дбайливо відлущує, дарує сяйво, шкіра стає м'якою.


Туба знову ж таки зручна, проста, функціональна.
Аромат - ну от зовсім не кавовий, отак. Хімозна кава? Буває така? Якась кисла парфумерна віддушка - і хто їм сказав, що так має пахнути кава? Навіть у Яки кавовий скраб пахне натуральніше.
Колір - як то кажуть, дєтской нєожиданності, найкраще описання. З блискітками.
Консистенція - гелева з великою кількістю піску дрібних синтетичних скрабуючих частинок (схожих на пісок).


При контакті з водою це щастя стає білим і дещо мильним.
Скрабує - хоча все ж полірує - вже краще, ніж полуничний брат. Проте знову ж - це не скраб.
Фейл.
Кремо-гель для душу? Можна, на любителя.

Тепер в цілому.
Тому, хто не любить активних скрабів (по типу соляних, цукрових чи меленої кави), ці скраби прийдуть до вподоби, вони лагідні. Це якщо відкинути ароматичні складові.

А ви пробували такі скраби?

38 коментарів:

  1. Цвет детской неожиданности с блёстками это конечно забавно))
    Не пробовала скрабы от Avon. Хотя кофейный вроде бы многим нравится. Видимо, это дело вкуса:)
    Из недорогих хорошие скрбы у Эльфы, на мой взгляд.

    ВідповістиВидалити
  2. Такі не пробувала) Шкода, що розчарували ті хімозні аромати(( "Дєтская нєожиданность" з блискітками - то повний гламур)))))

    ВідповістиВидалити
  3. Ойййй, не люблю скраби avon, вже краще кава.
    Так вони приємні, але ефективність нульова...

    ВідповістиВидалити
  4. не знаю как клубничный, но кофейный скраб мне точно понравился бы ))

    ВідповістиВидалити
  5. Я фанат саме активних скрабів, тому ці мені мило) хіба для аромату)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. мило, однозначно мило... але краще вже шматочок милка ароматного тримати

      Видалити
  6. Для тела люблю по эффективнее скрабы.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. і я такі люблю :) але спробувати хочеться побільше

      Видалити
  7. Какой нарядный вид у скраба с экстрактом колумбийского кофе! Я сейчас пользуюсь именно гель-скрабом: даёт хорошее очищение и поверхностное скрабирование, вполне отвечает заявке.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ксюша, я із задоволенням почитаю Ваш відгук - мені ця тема дуже цікава.

      Видалити
  8. Для тіла мені теж подобаються текстури пожорсткіше, а ось для обличчя, навпаки - делікатні скраби)
    http://beyoutiful.com.ua

    ВідповістиВидалити
  9. Я больше люблю для тела жесткие скрабики использовать)

    ВідповістиВидалити
  10. Оксана, ну ты и разгромила их всех)) Я тоже люблю жесткие скрабики, но хорошо хоть, как крем-гель для душа можно сипользовать, а то бывают средства которые вообще никуда кроме мусорника не используешь))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. та да :) скраб має бути скрабуючим, а не погладжуючим

      Видалити
  11. Обожаю скрабы, я прям скрабо-маньяк))) представляю как пахнет клубничный скраб)) его наверное хочется съесть)!.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну відносно натурально :) наскільки я знаю, засоби від Душки пахнуть набагато ароматніше.

      Видалити
  12. Я бы с удовольствием попробовала эти средства.

    ВідповістиВидалити
  13. Оксана,

    На первой фотографии скраба, цвету него такой....ммм....аппетитный! Хоть на булку намазывай ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Клубничный крем, да :) похож :)
      зато на второй - ну детская неожиданность :)

      Видалити
  14. Кавовий скраб, який не пахне кавою?! Жах! Ще й скрабуе поганенько... це справді розчарування :)
    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. краще взяти просто кавового жмиху - буде більше толку :)
      дякую за візит!

      Видалити
  15. Ну хоч на щось вони згодилися )). Дякую за огляд, ще й з гумором )). Нажаль чи все ж таки на щастя ) я зі скрабами марки не знайома. Та щось і не дуже прагну )).

    ВідповістиВидалити
  16. Как обидно бывает , когда деньги выброшены на ветер((( Жаль, что оба скраба оказались весьма посредственными(( А я как раз люблю чем пожестче, особенно если это скраб для тела)) Спасибо за объективный обзор, Оксана!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксаночко, прошу!
      я також люблю скраб саме за скрабуючі частинки

      Видалити
  17. ясно, ейвонівські скраби не брати)) хоча для обличчя в них колись досить непогані були

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. для обличчя дійсно непогані, а от для тіла чомусь не дуже добрі. в азяли б ту ж саму консистенцію, що для обличчя - було б вже краще.

      Видалити
  18. Мда, одно название, что скрабы!) Не пробовала, мне нравятся пожёстче с ореховой скорлупой, сахарные.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. о так-так :) соляні, цукрові, кава натуральна врешті-решт :)

      Видалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.