пʼятницю, 16 грудня 2016 р.

Скраб для обличчя з мінералами Мертвого моря від Avon

Я не уявляю свого життя без скрабів - як для тіла, так і для обличчя.
На черзі у мене розповідь про скраб для обличчя з мінералами Мертвого моря із серії Planet Spa від Avon.


Що каже виробник: допомагає очистити шкіру від забруднень та надлишку шкірного секрету.
Про користь мінералів і солей Мертвого моря ми і так знаємо.

Тепер від мене кілька слів.
Колір - білий.
Консистенція - кремова з дрібними синтетичними поліруючими частинками, не сіллю.
Аромат - хімозні грязі Мертвого моря? Якось так.


Цей скраб влітку мені не пішов - після нього шкіра чомусь активніше виробляла свій шкірний секрет, надлишок якого має прибирати цей скраб за своїм технічним завданням.
В холодний період моя шкіра менш активно виробляє сальце, тому ось юзаю.
Використовую раз чи два на тиждень. Він досить делікатно очищує шкіру. Проте після нього лишається якась ледь відчутна тонюсінька плівочка на обличчі. Воно-то й не викликає дискомфорту, але все ж дивно.
Якщо розглядати питання лише скрабування - то справляється зі своє задачею добре (нагадаю - в холодну пору року).

Мій загальний вирок: середнячок. Хоча я точно знаю, що цей скраб є улюбленцем у багатьох.

Чи любите ви засоби з мінералами Мертвого моря? А такий скраб пробували?

6 коментарів:

  1. Взагалі скраби дуже люблю. Саме з цим не знайома та все що з мінералами Мертвого моря поважаю. Оксаночка, дякую за огляд!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну якось цей представник Мертвого моря заслабенький насправді...
      тому я зі своєї позиції більше не рекомендую його, ніж рекомендую.

      Видалити
  2. great post... have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ВідповістиВидалити
  3. Я вообще люблю косметику с морскими минералами и грязями. Она в большинстве случаев очень эффективна, по крайней мере на мне. Правда, судя по описанию, с этим скрабиком, наверно, не подружилась бы.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. судячи з його ціни, то Мертвого моря у ньому дуже і дуже мало :)

      Видалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.