суботу, 3 грудня 2016 р.

Дермароллери для обличчя

Дермароллер - його ще називають мезороллер.
Що ж то таке?
То рухомий ролик на зручній ручці, покритий тонкими голочками, зробленими з медичної сталі.
Для чого?
Коли ролик рухається по шкірі, то голочки роблять мікропроколи.
Відбувається примусове вироблення колагенових та еластинових волокон.
Все це призводить до поступового зменшення та зникнення рубців, зморшок, розтяжок.
Плюс у тому, що цей роллер можна використовувати цілком самостійно вдома.

Розкажу про свої два - голочки 0,5мм і 1мм:

Мої роллери мають по 540 голочок.
Дермароллерами я користуюсь в період малої активності сонця (ну логічно, як на мене).
Перед самою процедурою мій роллер відмокає у хлоргексидині десь з півгодини-годину.
Далі я наношу якийсь засіб (сироватка, мезококтейль, гіалуроновий чи колагеновий лосьон) і вкатую роллером його в шкіру.
Вкатую я за чотирма напрямками кожну діляночку шкіри: горизонтально, вертикально і діагонально справа наліво і зліва направо.
Після завершення я ще раз наношу вибраний косметичний засіб.
Після цього я знову ставлю роллер у хлоргексидин на годинку.

Я не катаю до краплинок крові, лише до почервоніння.
Обов'язково вдень наношу спф50.
Коли я роблю кислотний пілінг, то не користуюсь роллерами, бо шкірі і так потрібно відновитися.
Я обов'язково роблю заспокоюючі маски з гелю з алое, коли користуюсь роллерами. Також додатково зволожую.


1. Голочки довжиною 0,5мм

Проникає в епідерміс.
Призначений для області навколо очей, неглибоких рубців, постакне, неглибоких зморшок.
(якщо розглядати питання тіла в цілому, то ще й лікування облисіння).
Користуюсь цим роллером майже кожного дня (по можливості звісно). Мікропошкодження заживають за добу.
На шиї та повіках я не катаю його - занадто тендітні області, особливо повіки.

2. Голочки довжиною 1мм

Одразу видно різницю між голочками.
Проникає в епідерміс, майже дістає базального шару шкіри, тобто, найнижчого шару епідермісу. Клітини цього шару постійно діляться, замінюючи собою клітини клітини верхніх шарів. Саме тут відбувається регенерація епідермісу.
Призначений для постакне, неглибоких рубців, мімічних зморшок, надання шкірі пружності.
(якщо розглядати питання тіла в цілому, то цей роллер має застосовуватися до целюліту 1 стадії та до облисіння).
Ним я користуюсь один-два рази на тиждень. Від нього мікропошкодження вже більші і заживають довше - десь два дні. Поки не заживуть ці пошкодження, я меншу довжину голочок не беру.

А ви користуєтесь такими девайсами? Чи надаєте перевагу косметологу і уколам краси?

23 коментарі:

  1. В мене є схожий, косметолог порадила якось... Але щось мені не пішло. І ефекту не побачила, і користуватися неприємно. Можливо, ще повернуся і дам йому другий шанс)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну приємності у користуванні дійсно небагато. Але ефект з часом видно.
      Певно, тобі у ньому ще нема потреби :)

      Видалити
  2. Цікавий девайс,багато про нього читала)

    ВідповістиВидалити
  3. Цікави роллери! Ніколи не чула про них (привіт, я село))
    Чомусь боюся я голочок тих для обличчя, а от у якості антицелюлітного засобу було б цікаво спробувати!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а мені на тіло не дуже подобається (хоча у мене є для тіла також, я не брала його для посту).
      насправді воно не так страшно, як виглядає :) хоча під кінець процедури, як писала Наталька вище, неприємно навіть.

      Видалити
  4. Не пользовалась, надо будет приглядеться.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Можливо, цей девайс краще за порадою косметолога брати. Хоча я сама підбирала собі і дермароллери, і коктейлі.

      Видалити
  5. Никогда не пользовалась подобными штуками... Стыдно сказать, и не слышала о них:) И смущает как-то, что кожа травмируется - это не страшно? Действительно эффективно, как по ощущениям? А то тут и так уже не знаешь, что придумать своей проблемной коже, уже и от морщин что-то пора скоро, хотелось бы чего-то действенного, но микропроколы делать боязно... Жду совета бывалого:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ооо :) то ти ще травми не бачила :)
      насправді ці мікропроколи дуже добре стимулюють шкіру. я тут якраз два дні тому випадково потрапила до косметологів, то вони єдиним голосом сказали, що загалом стан моєї шкіри на мій вік пречудовий, тільки пори злегка розширені (капітан очевидність, ага).
      я бачила фотки, де в салонах такими ж самими катають до кров'яної роси - я вдома сама собі точно так не зроблю. взагалі процедура терпима, а маленьким роллером - то і в деяких місцях майже приємно :)

      Видалити
  6. Я хочу попробовать эти девайсы, но побаиваюсь. Спасибо за интересный обзорчик.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. насправді, вони не такі вже й страшні :) починай з маленьких голочок.
      а якщо маєш косметолога - то можна радитися з ним з приводу дермароллерів

      Видалити
  7. Дуже цікавий пост, особливо для мене, ніколи не чула про такі штуки (живу мабуть під каменем :)), але мене зацікавили, тепер планую спробувати :)

    ВідповістиВидалити
  8. Чула про такі речі і спробувала б! Оксаночка, дякую за огляд! Я взагалі люблю всілякі "аксесуари" для догляду за шкірою.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. і я люблю. якось я в салон не спішу звертатися, натомість мені подобається догляд вдома

      Видалити
  9. Надо бы и свои мезороллеры доставать, давно не пользовалась, а штука очень классная и я действительно вижу эффект. Я, кстати, тоже не довожу эффект до появления капелек крови, только до покраснения, себя-то жалко)))
    Спасибо за интересный обзор!

    ВідповістиВидалити
  10. Я ніяк не наважусь спробувати...

    ВідповістиВидалити
  11. Я пока не решаюсь на такие штучки)Но почитать было интересно!)
    http://beloglovskaya.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.