пʼятницю, 9 грудня 2016 р.

"Погляд хижака" в бісері, триптих

Я не люблю рукоділля взагалі ніяким боком - це я вже згадувала, ага.
Ще зі школи на мене навіюють жах самі лише думки про вишивку, в'язання, плетіння, викрійки і шиття і тому подібне.

Проте одного разу зовсім випадково я побачила триптих Погляд хижака. І мені неодмінно захотілось його вишити бісером.
Звісно, основи не виявилось в Україні. Трішки пошукала і забула.

І зовсім несподівано я отримала все це щастя минулого року на деньнародження.
Вишивала я 10 місяців. Вишивала з величезним, як несподівано для мене самої виявилось, задоволенням.
І ось що вийшло:

18 коментарів:

  1. Оксана, если не любя рукоделить, ты творишь такие шедевры, то у тебя надо поучиться всем "мастерицам", у которых руки не оттуда растут, но они считают себя звездами и продают свои страшилки на ярмарках. Роскошная работа!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ніні, я все ж притримуюсь думки, що рукоділля я зовсім не люблю :) картина просто сподобалась :)

      Видалити
  2. Очень красиво! Я вообще обожаю такие картины,вышитые бисером ))

    http://evgenijamir.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  3. Вийшло дуже гарно! Така кропітка та велика робота! Я взагалі дуже шаную такі роботи. Ти молодець!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую :) мені подобалось це робити, оскільки для себе ж :)

      Видалити
  4. Дуже, дуже гарно, це ж скільки терпіння треба мати, молодець :)

    ВідповістиВидалити
  5. Нічого собі) оце круто!! Я в школі вишивати любила - то якось замахнулась на картину метром у висоту... це було пекло)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. о, я би щось таке грандіозне ще б повишивала. але воно мені спершу має сподобатися - а ще нічого такого я не запримітила для себа

      Видалити
  6. Роскошная работа, я в восторге! Представляю, какой это труд)) Я раньше часто вышивала картины, а сейчас совсем на это времени не остается))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. о так, часу це віднімає дуже багато насправді.
      Оксаночко, дякую за візит!

      Видалити
  7. Класс! Круто! Нет слов! Молодец!

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже круто!!!! Стільки часу, роботи і натхнення!!! Ти молодчинка!!!!!
    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.