четвер, 22 грудня 2016 р.

Скраб для очищення пор та шкіри Pore Penetration із серії Clearskin від Avon

Я періодично впадаю то в пілінги-скатки, то в скраби.
Звісно, під час чергового скрабового стану я шукаю хороші варіанти. І в момент вивчення асортименту Ейвон я натрапила оком на серію Clearskin - для юної шкіри :) і там є тема Pore Penetration - тобто, для глибокого очищення пор. Ок, спробую, чого ж ні.
Скраб для очищення пор та шкіри Pore Penetration


Ось такий тюбик мені прийшов.
Тюбик зроблений якісно, кришка не відвалюється.
Скраб покликаний "видаляти забруднення з пор, роблячи шкіру м'якою та гладенькою" (списала з каталогу).


Колір у нього світлий зелений.
Консистенція кремова з величезною кількістю скрабуючих досить недрібних частинок.
Запах... запах сильний освіжаючий. Відповідно, відчуття на шкірі охолоджуюче-ментолові - аж очі виїдає.


Підіб'ємо підсумки.
За другим тюбиком я вже не в такому захваті.
Скрабує непогано досить, набагато краще, ніж скраб з екстрактом Мертвого моря.
Плівки після себе не залишає.
Пори чистить непогано.
Запах я ще можу перенести, а от відчуття - ну й відчуття теж як би можу переносити, але для чого, якщо дискомфорт?...
І склад - то щось жахливе - спирт трьох видів, гліцерин, ментол і десь на останніх позиціях екстракт гамамелісу і нащось екстракт евкаліпту.
Вердикт - фейл.