середу, 14 грудня 2016 р.

Грязьова маска від KosMystik

Я люблю і поважаю ізраїльську косметику.
Моє знайомство з брендом KosMystik почалося саме з цієї грязьової масочки, яка вже більше року живе у мене на поличці, періодично змінюючи туби.

Ось як виглядає ця красуня:

Що ж обіцяє виробник:
* в основі засобу чорна грязь Мертвого моря;
* магній у складі стимулює утворення колагену, уповільнюючи процес старіння шкіри;
* засіб збагачений мінералами та мікроелементами Мертвого моря;
* гранульована структура усуває мертві клітини, зайві жирові виділення, абсорбує шкідливі токсини;
* стимулює циркуляцію крові, зміцнює клітини, покращує структуру шкіри;
* надає життєвого тонусу, очищує та зміцнює шкіру, дарує свіжість та здоровий вигляд.

Тут же напишу склад маски, кому цікаво: Aqua, Dead Sea Black Mud, Isopropil Myristate, Propylene Glycol, Cetyl Zlcohol, PEG-40 Stearate, Glyceryl Stearate, Dimethicone, Anthemis Nobilis Flower Extract (Chamomile), Sodium Benzoate, Sodium Dehydroacetate, Dehydroacetic Acid, Phenoxyethanol, Imidazolidinyl Urea, Magnesium Aluminum Silicate, Cameli Sinesis (Green Tea) Extract, Lactic Acid, Retinyl Palmitate (Vitamin A Palmitate), Aloe Barbadensis Leaf Extract, Sorbitan Tristearate, Parfum, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Allantoin.


Консистенція - кремова, приємна.
Колір - світлий сірий.
Аромат - ароматної грязі, якщо можна так сказати. Тобто, грязь з віддушкою. Не нав'язливий.
Легко наноситься, підсихає, легко змивається.
Іноді при нанесенні маска, буває, пощипує - ну з сіллю ж. Проте, не завжди так. Не знаю, від чого залежить.


Маску я наношу один-два рази на тиждень (частіше все ж один раз) на очищену шкіру на 10-15 хвилин увечері перед вечірнім доглядом.
Також мені подобається іноді вранці нанести на 3 хвилинки - шкіра як то прокидається.

Після першого ж застосування я була дуже вражена результатом: де що нехороше з'явилось - маска підсушила і залікувала. Вона крутіша, ніж вулканічна Іннісфрі!
Тому вона й поселилась у мене надовго. Це вже третій чи четвертий тюбик.

Отака вона, простенька і непримітна грязьова маска :)
Хто пробував? Що скажете?

32 коментарі:

  1. Я очень люблю грязевые масочки) От них эффект как-то сразу видно и он достаточно заметен, мне это нравится.
    Про марку KosMystik узнала не очень давно, поэтому у них пока ничего не пробовала. Но девочки нахваливают, надо будет как-то познакомиться с их продукцией)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я після КосМістік також полюбила грязбові маски для обличчя.
      Віро, спробуй, бренд відносно новий, але досить толковий, хоча й почав дерти ціни вже...

      Видалити
  2. О, я б собі таку на літо взяла)) Якраз тоді найбільше треба знежирення

    ВідповістиВидалити
  3. Я пользовалась ею. ОЧень классная маска, полностью согласна)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. у мене вона лишилась у фаворитах, кращої поки ще не знайшла

      Видалити
  4. Пробовала такую, хорошая масочка, а вот умывалка от этого бренда не понравилась.
    http://aleksandraoleksenko.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, у мене такі ж враження лишилися. умивалка мені сушила шкіру, хоча я дуже сподівалась, що овна буде хорошою

      Видалити
  5. Обов'язково хочу спробувати. Пішла "гуглити" , де її взяти)
    дякую!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. обов'язково напиши свої враження від неї :) мені дуже цікаво

      Видалити
    2. окей) кинула до кошика на мейкапі, так що як наважусь на замовлення, придбаю, спробую та напишу))

      Видалити
    3. :) мені мейкап подобається доставкою прямо в руки

      Видалити
    4. так-так, чудовий інет-магазинчик)

      Видалити
  6. Варто спробувати, бо колись була грязьова і моїй шкірі сподобалася. Оксаночка, дякую що розповіла, начувана про цю марку.

    ВідповістиВидалити
  7. Люблю подобные маски для лица. Спасибо за подробности.

    ВідповістиВидалити
  8. Спасибо за подробности! Маски от марки не пробовала, но очень интересно)
    http://beloglovskaya.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  9. О! Не первый тюбик! Уже это само говорит о качестве средства и его влиянии на кожу.

    ВідповістиВидалити
  10. Ты меня заинтриговала))) Люблю грязевые маски, надо обязательно и эту попробовать)) Спасибо за обзор, Оксана))

    ВідповістиВидалити
  11. Спасибо за обзор! Грязевые маски – как раз для меня ))))

    ВідповістиВидалити
  12. Космистик превосходны, пробовала у них несколько продуктов! И очень люблю грязявые маски для лица - моя кожа от них очень радуется =)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, майже всі їх продукти мені підійшли чудово, з тих, що я пробувала.

      Видалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.