середу, 28 грудня 2016 р.

Бальзам-маска для волосся Dove Hair Therapy Контроль над втратою волосся

Моя донечка росте :) і вже їй треба не дитячі зовсім засоби для догляду :)
А оскільки вона сушить волосся кожного дня в басейні, то догляд має бути посиленим - тобто, маски є обов'язковим етапом.

Подарували, значить, їй одну масочку від Dove - серія Контроль над втратою волосся.
І я не можу не розповісти про неї - ну це ж Дав :)

Маска-хвилинка - я такі люблю. Робимо один раз на тиждень.
Склад для тих, хто розуміюється:

Пахне дуже приємно, фруктово-ягідним чимось, трішки солодким і трішки кисленьким, як то журавлинка. Аромат тримається на волоссі день.

Консистенція кремова, легко розподіляється по волоссю та по кореням.

Після маски волосся таке гладеньке, легко розчісується.
Випадати дійсно стало менше. І волосинки такі живі.
Мені подобається ефект на волоссі доньки, на собі я не пробувала.

Як вам масочка? Пробували?