четвер, 8 грудня 2016 р.

Вистава Майстер та Маргарита

Моя хотілка збулась :) я побувала на виставі Майстер та Маргарита.

Це одна з небагатьох книг, які я із задоволенням читала у школі.

На жаль, фотографувати в залі категорично-категорично заборонялося, оскільки вистава є авторською, а авторське право - ну ви самі знаєте. Ми змогли зробити лише єдине фото виходу усіх акторів.


Виступав з гастролями київський театр-вар'єте - театр семи акторів. Я вгадала лише 4 із них: Воланда, Майстра, Геллу і Маргариту, звісно (Ольга Сумська).

Актори грали по кілька ролей - ну в книзі ж іде паралельно кілька розповідей.

Багато сценарію було за книгою, але були і власні режисерські моменти.
Було і серйозного, проте і смішного вистачало.
Актори грали з душею, хоча були моменти - не багато, але були - коли хотілось крикнути "Нє вєрю!" - не було тої щирості в емоціях, яку так хочеться бачити на сцені.

Але в цілому я дуже задоволена. Саме такого я чекала.
Якщо до вас на гастролі завітає цей театр з виставою Майстер та Маргарита - обов'язково відвідайте :)

36 коментарів:

  1. Круто!
    У мене після вистави були ті ж самі відчуття: багато серйозного, іноді смішного, загалом душевно, але в деякі моменти теж хотілося крикнути "нє вєрю!")))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені дуже сподобалось те, як обіграли перебування поета Бездомного у лікарні :) несподівано і точно не за книгою :)

      Видалити
    2. Автор видалив цей коментар.

      Видалити
    3. Понтій - другий зліва, а Воланд - п'ятий зліва. Імен я не запам'ятала. А афіша видалась мені дивною - щось там намудрували трохи...

      Видалити
    4. Упс, видалила ненавмисно попередній комент.
      У нас теж була дивна афіша. Хто грав Гєллу, я так і не зрозуміла...

      Видалити
    5. А Геллу грала баришня перша зліва - ефектна така баришня :)

      Видалити
    6. У нас тоже була доволі ефектна.. І така гучна! Але я так і не змогла її ідентифікувати))

      Видалити
    7. На афішах, які у нас розвісили, Майстер інший. Певно, вирішили не заморочуватися з дизайном. Тому я навіть не читала склад акторів.

      Видалити
  2. А Днепропетровск от вас далеко? Я Самвела смотрю на Ютубе, он солист оперы из Днепра, прикольные тоже у них идут спектакли и опера.

    ВідповістиВидалити
  3. На прошлой недели ходили с подругой на "Парад Роз", повеселились от души )) А на Мастера и Маргариту давно уже хочу сходить, но все как-то не получается

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. якщо буде змога - обов'язково сходи! в репертуарі нашого театру такої вистави немає, тому вдвічі цікавіше було

      Видалити
  4. Обожаю этот роман! Перечитывала много раз)) Но я даже не представляю, как это можно воспроизвести на сцене, даже фильм воспринимается тяжело, книга - другое дело, это же шедевр! Но с удовольствием посмотрела бы спектакль))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. о так, це важко відтворити, проте цьому театру частинка вдалась. вони одразу попередили, шо відтворити всю книгу нереально - і так вистава 2,5 години йшла. проте ключові моменти висвітлили.
      коротше, здорово :)

      Видалити
  5. Складна тема для постановки)) Втім, тут є, де розігнатися модерному театру!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, тема складна - і тим шикарна. А глядача потрібно зацікавити.

      Видалити
  6. Я обожаю это произведение! Сто раз перечитывала. Хотелось бы побывать и на спектакле.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Булгаков - что с него взять :) тоже очень его люблю

      Видалити
  7. На эту постановку я бы тоже пошла с удовольствием

    ВідповістиВидалити
  8. Люблю "Мастера и Маргариту", правда на спектакле не удалось еще побывать:)
    Отличный пост!

    Style-vinaigrette.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо матимете можливіть - відвідайте обов'язково.

      Видалити
  9. Я взагалі люблю театр і на цю виставу хотіла б сходити.

    ВідповістиВидалити
  10. Із задоволенням би відвідала театр, особливо хотілось би побачити цю виставу!

    http://beyoutiful.com.ua

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. у мене також є такі твори, після прочитання яких дуже хочеться подивитися гру акторів

      Видалити
  11. Люблю театр, раніше доволі часто бувала. Сподіваюсь відновлю цю практику )), а на цю виставу залюбки б пішла!

    ВідповістиВидалити
  12. Этой весной у нас был спектакль Мастер и Маргарита с Ивар Калныньшем. Устроители говорили о том, что этот спектакль выдержал десятки показов. Мы ушли в антракте, настолько уныло это всё выглядело...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Серйозний дядечко. Певно, таким і має бути Понтій.
      Театр, який відвідав нас, більш жартівливо виглядає. Можливо, це додало їм шарму. Та й спектакль у них був цікавий із власними доповненнями.

      Видалити
  13. "Мастер и Маргарита" - моя любимая книга) Перечитывала её около десяти раз, и сериал смотрела, а вот в театр как-то боюсь на это произведение идти. Сомневаюсь, что именно эта тема сможет хорошо выйти на театральной сцене.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо брати фільм, то він вийшов дуже серйозним. Саме цей театр дав веселий варіант твору.

      Видалити
  14. Відповіді
    1. Скільки вже йому років, а він досі цікавий для читачів :)

      Видалити
  15. Я была на балете "Мастер и Маргарита" у нас в Киеве и впечатления остались на всю жизнь, очень захватывающий спектакль получился. Это тоже, судя по всему, достойный:)
    http://lanectarine.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Балет у нас іще не виступав :) але я би з задоволенням побувала :)
      Дякую за візит!

      Видалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.