неділю, 4 грудня 2016 р.

Рукоділля, а хто би міг подумати :)

Ніколи не спостерігала у себе схильності до рукоділля.
Комусь ведмідь на вухо наступає, а мені - усі руки відтоптав.
Проте мені то не заважає :)

Аж тут спостерігаю себе раптом вже за вишивкою бісером, ого! І мені подобається :)
А все почалося з однієї випадково побаченої картини - і понеслась :)
Пізніше покажу і розкажу.

А паралельно мені дуже хотілось коралі, до вишиваночок моїх - як же без цього?
Проте я ніде не могла знайти саме таке, як мені захотілось.
І тут мене осяйнула думка: якщо я не можу купити, то треба зробити самій.
Дякую подружці, допомогла знайти потрібні намистинки.
Трішки потрудилась і отримала ось що:


Я і рукоділля :) хто би міг подумати :)
Ну і на мені - фото зроблене у День вишиванки:

34 коментарі:

  1. Гарна прикраса! Ти молодець! Ще вишиванка мені дуже сподобалася!

    ВідповістиВидалити
  2. Умничка! Как хорошо открывать в себе новые возможности!)
    http://beloglovskaya.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  3. Классное фото! Вы с мужем очаровательная пара! Так люблю красоток в вышиванках))

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже красиво (і ви дуже красиві)))!

    ВідповістиВидалити
  5. Боги, як круто) Чудове намистоі такі сонячні фото)

    ВідповістиВидалити
  6. По-моему очень красиво и стильно. Вы замечательно смотритесь!

    ВідповістиВидалити
  7. Як красиво! Ви чудова пара!)
    Теж займалась і досі трішки займаюсь рукоділлям, плела браслети (думаю усі дівчата через це пройшли), а зараз, звичайно, як є час вишиваю бісером)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. певно, не всі дівчата через це пройшли :) мене ніколи до цього не тягнуло і я таким не цікавилась.

      Видалити
  8. Дуже красиве намисто, ти молодчинка)
    Чекаю твої вишивки)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. як то кажуть: хочеш щось зробити добре - зроби те сам :)

      Видалити
  9. Тебе очень к лицу эти бусы. Очень красивый нежный этнический,
    но в тоже время современный образ!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую :) я думаю, національні мотиви завжди мають бути модними

      Видалити
  10. Красивые бусы, фото очень классное, Оксана! Вышиванки стильные!
    Я тоже любила плести бисером, фото работ делала, с детства вышивала, пою, стихи и рассказы пишу.) В блоге есть моё литературное творчество.)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ого! ну я не настільки творча людина (я взагалі не творча, абсолютно). обов'язково почитаю, дякую!

      Видалити
  11. Какая красота! Настоящая украиночка!

    ВідповістиВидалити
  12. Очень красиво получилось:) Просто и со вкусом!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую :) хотілось чогось саме такого - простого українського

      Видалити
    2. И это получилось:) Я сама тоже люблю простоту, особенно в деталях;)

      Видалити
    3. як кажуть, просто, як і все геніальне :)

      Видалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.