четвер, 15 грудня 2016 р.

Мистецтво блогінга зі сторони любителя

Останнім часом я читала чимало постів на тему блогінга (є таке слово?), власного блогу, блогера.

Всі починають вести блог особисто для себе.
У кожного свої причини початку цього заняття.
Я - інтроверт, тому мені хочеться саме писати про все, що мене цікавить. І мені це подобається.

Мій блог - це мій мікросвіт. Власний простір. Віддушина. Звісно, хобі.
А навіть для хобі потрібно вчитися новому. Це як коли ти пройшов водійські курси і маєш права, але ж іще є курси екстремального водіння - і є куди рости.

Я любитель.
Мої фото далекі від професійних. Раніше я активно пручалася навчатися мистецтву фотографії. Проте для блогохобі це потрібно. Таким чином, я все ж прийшла до понять діафрагми-ісо-витримки-композиції, а також до відповідних програм для обробки.
Я інженер - тому і стиль написання у мене відповідний. Мій текст більш математичний: дано, знайти і розв'язання :) але я пишу свої власні думки - і вчусь їх переводити в літературну мову (хоча твори мої ще зі школи були сухими).
Дизайн також грає важливу роль. І я дуже вдячна, коли мені підказують, що потрібно змінити і як його покращити. Дизайнером я себе ніколи не бачила, проте основи вчити ніколи не пізно (як мінімум, html ще зі школи згадати).

Так от, шановні блогери, маю до вас питання: як же ви починали і як продовжуєте? Чи дав вам блог чарівного пєндаля поштовх до розвитку і вивчення нового-незвіданого?

30 коментарів:

  1. Меня в свое время к блогу подтолкнул интерес к украинским производителям:) Была очень приятно удивлена, сколько всего у нас производят и даже захотелось об этом писать: чем больше пишут, тем больше будут узнавать о наших производителях;)
    А еще, благодаря блогу, я наконец-то приобрела "зеркалку", о которой так давно мечтала и все никак не осмеливалась купить. Ну и конечно же, начала познавать азы фотографии (о чем тоже давно мечтала).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а я ніяк не хотіла вчитися фотографії. чоловік відвідував фотошколу, йому подобається, мене хотів затягнути - а я пручалась :)
      проте прийшло розуміння, що потрібно освоювати :)

      Видалити
  2. Я приблизно почала писати на блозі з тих самих причин: я інтроверт, пишу тільки про те, що мене цікавить, свої думки, також то моя віддушина та хобі) Ну і звісно ж розвиток блогування дає, в першу чергу красиво писати, більш літературно (у мене теж твори в школі були сухі)).
    Щоразу дивуюсь, як багато у нас схожого))) Може, то рік тигреня несе такий відбиток? ☺

    ВідповістиВидалити
  3. Почала, бо подобалась ця сфера - краса всяка) І було наче відпочинком від літературних штук і від журналістських.Блог допомагає розвиватися, звичайно, але найбільше він привчає до дисципліни, як на мене. Коли це не просто розвага, а вже є якісь обов'язки перед партнерами

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. цікава думка дуже. дисципліна - то добре дуже, іноді мені її ой як не вистачає

      Видалити
  4. Я теж якось по схожиш причинах починала, для мене хобі навіть не блог, а косметика,і дуже вже хочеться поо неї поговорити, тільки irl якось нема з ким :) фотографії то мабуть до всіх блогерів відноситься, я думала а що там - наклацала,написала та й все :) але воно не так просто, і тепер теж задивляюсь на дзеркалки :) і задивляюсь на фото інших дівчат-блогерів, вони мене надихають розвиватись і бути кращою :)

    ВідповістиВидалити
  5. Я всё время читаю о маркетинге и рекламе - это как утренняя газета в любое время дня. Для лучшего понимания fashion прослушала курс "Управление компаниями, работающими в сфере моды и на рынке элитных товаров" (коммерческий университет Боккони, направление деловое администрирование), что помогает не только в сфере fashion, но и событий вообще, тем более, что в моём событийном блоге мода занимает 30-40%.
    Что касается косметики и продуктов питания, гастро МК: я делюсь с людьми нужной информацией и радую подписчиков различными возможностями.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. тобто, розвиток і ще раз розвиток :)
      (я ось також про курс подумую... потрібен, правда, час)

      Видалити
  6. Я уже об этом много раз писала, для меня блог продолжение творчества, не забрасывать литературные навыки, совершенствоваться в nail-art, фотографирование и обратная связь, конечно.

    ВідповістиВидалити
  7. Ооо, ще одна інженерна душа! <3 Я завжди любила писати, фотографувати і малювати) То мені компенсувало абсолютно технічний склад розуму і допомагало не перетворитись на логічний шматочок льоду :D В певний момент коліжанки мені сказали, що я - ходяча косметична енциклопедія, і вирішила, що треба кудись тим всім ділитись :) Блог для мене - поштовх до креативності і слабке місце водночас, бо часом розчаровуюсь і лінюсь. Розклад постів рятує)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. писати-малювати-фотографувати завжди було не моє :) але фотографувати вже вчуся :)
      а от поштовх до креаітивності - то цікаво, десь у мене щось подібне :)
      дякую за думку!

      Видалити
  8. Я вначале была активным читателем всех бьюти-блогов подряд, а потом так вдохновилась, что решила - могу и сама попробовать себя в блогинге. Первое время в основном писала только для себя, нигде не продвигала блог и не комментировала в других блогах, чтоб привлечь к себе внимание. За это время я набила руку в обзорах и свотчах (а мне на это потребовался почти год) и только тогда я рискнула "выйти в люди"). Сейчас я стараюсь постоянно совершенствоваться - в фото, обзорах, свотчах и пони маю, что м не до профи еще ооочень далеко. А иногда вообще опускаются руки и ничего не хочется писать, да и вообще иногда возникает желание взять паузу. Не знаю, что будет в новом году)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. цікава історія :)
      головне - щоб хобі було в радість, інакше нема сенсу в такому хобі.

      Видалити
  9. За время ведения своего блога я поняла, что всегда нужно совершенствоваться - писать более интересный и грамотный текст, делать более качественные снимки, менять дизайн и т.п. Но самое главное, делать это с душой ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. о так :) все, що ти робиш з душею, має більшу віддачу :) тим більше, якщо це твій мікросвіт :)

      Видалити
  10. Оксана,

    Мне блог подарил много виртуальных друзей. Чему я очень рада :)
    Появилась некая зависимость: обязательно надо что-то чиркнуть в блоге хоть раз в неделю ;) И стараться каждый день читать блоги друзей.
    И да - рукоделить стала. И это всё благодаря блогоподружкам-рукодельницам ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ого :) Танюш, это очень-очень здорово :)
      и с друзьями тоже здорово на самом деле!

      Видалити
  11. Я зараз знаходжусь у декретній відпустці, тому захотілось чимось себе зайняти))

    ВідповістиВидалити
  12. Я сначала стала читателем блогов, а потом вдохновилась и решила начать сма писать небольшие посты. Постепенно втянулась и мне нравится делиться своим мнением о косметике, книгах, фильмах, еде.

    ВідповістиВидалити
  13. Изначально я не знала всех подводных камней ведения блога. Думала, просто заводишь страницу и пишешь. Потом насмотрелась на красивушие фотографии других девочек, на интересные дизайны блога и понеслось!))) Я поняла, что надо это всё подтягивать. Пришлось многое осваивать, благо - в интернете полно уроков. Сейчас тоже не всем довольна, но по сравнению с тем что было, прогресс однозначно на лицо.
    Было бы желание, всё получится:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. які хороші слова!
      все насправді не так просто, як видається спочатку :)

      Видалити
  14. Кстати, очень рекомендую подобрать другую систему комментариев в блог. Хотя бы тот же disqus. Стандартные не удобны тем что не приходят уведомления про ответ и человек не видит что ему написал автор, таким образом беседа очень затрудняется. И почти никто не ставит галочку напротив "Сповістити мене" потому что тогда приходят вообще все уведомления на ответы в теме, что очень засоряет почтовый ящик.

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.