вівторок, 27 грудня 2016 р.

Пілінг фруктовими кислотами вдома з ізраїльською салонною косметикою Holy Land

Шаманити щось зі своїм обличчям я дуже люблю. Ну це ви вже зрозуміли :)
Сьогодні хочу розповісти вам про мій досвід кислотного пілінгу вдома з косметикою Холі Ленд.

Це буде не один лише пілінг, це цілий комплекс. Всі потрібні продукти я брала на розлив із салонної тари у косметолога (ну я все ж сподіваюсь, що баришня по інтернету не підманула, назвавшись косметологом, на питання вона адекватно відповідала і логіка у мене трішки працює, будем думати).
Проводила я його минулої зими. Тому більшість продуктів вже закінчилися - їх фото я візьму з офіційного сайту косметики.

Одразу скажу, що мій перший досвід пілінгу мені сподобався дуже.
Ну-с, поїхали поетапно.

1 етап - очищення. Я для цього використовувала міцелярну водичку.

2 етап - Alpha-Beta & Retinol Prepping Lotion - передпілінговий підготовлюючий лосьйон.
Наносити ватним диском, хоча я надаю перевагу рукам: капаю трішки рідини в долоньку і розподіляю по обличчю.
Його можна наносити також на область навколо очей - я би сказала, що треба так використовувати.
Одразу скажу, що без цього етапу сам кислотний пілінг у мене працював активніше. Преппінг був пом'якшувачем, якщо його можна так назвати.
Ну а власне Преппінг лосьйон можна використовувати самостійно до трьох разів на тиждень - для миттєвого поверхневого пілінгу, вирівнювання шкіри та невеликого ліфтингу. В такому ракурсі - соло - він мені дуже подобається.
Відсоток кислот у ньому не знайшла, але він явно незначний.

3 етап - власне фруктово-кислотний пілінг - у мене був Balance Peel III.
Його також можна наносити ватним диском або ватними паличками круговими рухами. Проте мені знову ж зручніше було власними пальцями круговими рухами (хоча я раз спробувала ватними паличками - ну я не зрозуміла всіх переваг цього методу).
Пілінг складається з альфа-бета-гідроксильних кислот, ретинолу та олії асаї. Альфа-гідроксі представлені фруктовими кислотами - для оновлення шкіри. Бета-гідроксі - саліцилова кислота - протизапальна і для розчинення мертвих клітин. Ретинол стимулює регенерацію шкіри. Асайї має у складі багато омеги - для відновлення проблемної шкіри.
Цей пілінг рекомендовано для жирної та проблемної шкіри.
Кислот там аж 29%.
Звісно, я починала з малої кількості часу поступово збільшуючи. Починала з 5хв і доводила до 20. Були невеликі розігріваючо-пощипуючі відчуття в перші хвилинки.
Мій маленький лайфхак: для кращої роботи пілінгу я через хвилинки три після нанесення накладала теплий компрес на обличчя - тоді пощипуюче відчуття трохи більше активізовувалось і шкіра була червонішою.
Змивати його потрібно злегка прохолодною водою - руками або спонжиками, мені зручно було спонжиками. Під час змивання з'являлися знову легкі пощипуючі відчуття - все ок, пілінг продовжував діяти.

4 етап - Lactolan Peeling Cream.
Досить цікавий засіб - такий собі ферментний пілінг + гоммаж. Після кислотного пілінгу він заспокоює шкіру, живить і відновлює за рахунок молочних протеїнів.
Його було приємно наносити, ніякого дискомфорту взагалі. Наносила пальцями.
Тримала на обличчі 15хв..
Мій лайфхак: також накладала теплий компрес, а після процедури не змивала, а скочувала цей крем-маску, як гоммаж.

5 етап - Lactolan Cream Mask - на цьому етапі можна робити свою улюблену масочку.
Я робила зволожуючо-поживну із серії Лактолан від Холі Ленд, яка додатково ще й відновлює шкіру після чисток та пілінгів.
Маска має цікаву мусову консистенцію і перлинний колір.
Я наносила тонким шаром - і на повіки також - шкіра її одразу поглинала.
Я не змивала, а лишала на ніч, оскільки робила процедуру увечері. Мені іноді здавалося, що маска мені пори трохи забиває. Але вранці шкіра така м'яка, зволожена, чиста та підтягнута, пори в хорошому стані - списую на дію всіх засобів разом :)

Отакий пілінг фруктовими кислотами у мене вийшов. Мені сподобалось. Буду шаманити ще :)
Чи пробували ви кислотні пілінги і в яких схемах?