пʼятницю, 23 грудня 2016 р.

Зимовий тег

Мені дуже сподобалась ідея юної леді Юлі, і я вирішила її підтримати :)
Отож...

1. Зимові beauty маст-хеви.
Для мене то обов'язково бальзам для губ і поживний крем для рук. Такі баночки-тюбички у мене будуть розтикані скрізь, у кожному куточку.
І ще помадки-помадки-помадки.

2. Улюблений зимовий аутфіт.
Плед! :) а якщо серйозно, то чомусь цього року я бачу себе у теплих сукнях. Хоча минулого року то було тільки джинси і спортивні теплі бобки. Дорослішаю? :) нарешті :)

3. Улюблена зимова їжа.
Оу :) ну мандаринки, звісно :) і гарячий чай з імбиром. А ще - печена капуста з олійкою і часником. І квашена капуста.

4. Яке взуття ви любите носити більше всього узимку?
Танки від Коламбії - ну всі знають - з масивною резиновою підошвою-галошею. Тільки я от собі думаю, а як вони виглядатимуть із сукнями? Тому маю ще класичні сапожки на низькій ході та на підборах, які можуть постраждати від солі, якою посипають дороги.

5. Улюблений зимовий аксесуар.
О, це всіляки теплі шарфички і палантинчики. Це я люблю завжди, не лише взимку.

6. Улюблена зимова свічка.
Останнім часом я свічки мало запалюю. Якщо і запалюю - то під аромалампою. А вже в самій лампі - і сосна, і апельсин, і все таке різдвяне й новорічне :)
Хоча свічки насправді дуже-дуже люблю.

7. Сноуборд чи лижі?
В дитинстві були лижі. Проте в гори ще не їздили. А от коли вже поїдемо - то буде сноуборд однозначно :)

8. Кращий спосіб провести зимовий день.
Якщо немає вітру - звісно, гуляти! А якщо вітряно - фільм під улюбленим аутфітом пледиком :) або книга.
А ще - спекти шарлотку чи гарбузяний пиріг.

9. Чи є сніг у вашому місті взимку?
Є :) я не уявляю свого життя без снігу. Фото зверху :)

10. Улюблена святкова пісня.
Кавер українських бандуристів на Jingle bells. Навіть дітлахи мої її співають :)
І, звісно, Сінатра зі своїм хітом Let It Snow.

11. Улюблений святковий фільм.
Ніч перед Різдвом - той старенький-старенький фільм, навіть старший за мою маму :)

Ну що, передаю естафету далі :)