неділю, 11 грудня 2016 р.

Догляд за волоссям із серією Миттєве відновлення з кератином від Avon

Продовжую знайомитися з Ейвон :)
На цей раз я розповім про засоби для волосся.
Серія називається Миттєве відновлення з кератином для пошкодженого волосся.

Волосся моє нефарбоване, дещо кучеряво-неслухняне (особливо у вологу погоду), майже безпроблемне - хіба що пухнаститься. Миття потребує раз на два дні.

Одразу скажу - тут у мене приємна несподіванка в 4-кратному розмірі. А брала на пробу я взагалі за компанію з подружкою :)
І ось вони всі, герої моєї розповіді:


1. Шампунь.
Має кремову рідку текстуру.
Піниться нормально на волоссі.
Я використовую його двічі. Саме за стільки промивання волосся стає чистим і м'яким.
Аромат дещо хімозний, назвати натуральним його важко, але він на таке і не претендує.


2. Ополіскувач.
Ну шампунь же треба нейтралізувати - для цього ополіскувач, власне, і є.
Текстура - крем (видно на фото).
Розподіляється по волоссю легко, так само легко змивається.
Аромат такий же, як і у шампуню - одна серія все ж.
Після його використання волосся стає ще м'якшим і гладкішим.


3. Спрей-сироватка.
Розпиляється на вологе волосся.
Не обтяжує його.
Білувата рідина.
Аромат - типовий для всієї серії, але приємніший, солодший, я чую його на волоссі протягом дня.
Окремо хочу виділити розпилювач - він дає хмаринку дрібнесеньких-дрібнесеньких краплинок, які рівномірно лягають на волосся.
Я люблю потримати волосся в рушникові - волога добряче вбирається - і тоді наносити спрей.


4. Маска для пошкодженого волосся Миттєве відновлення 7 з кератином.
Густий крем. Густіший і жирніший, ніж бальзам.
Використовую один раз на тиждень.
Аромат типовий для серії.
Розподіляється - наче м'яке масло по скибці хліба.
Наношу також і на корені.
Після цього люблю сушити волосся без фену - потім не потребую миття ще два дні - тобто, корені вона зовсім не жирнить (виходить, що швидшому виробленню шкірного жиру сприяє саме фен).
Така баночка - то ще старий формат. Зараз маска знаходиться у тубі.


В цілому я дуже задоволена.
Але ж нема межі досконалості :) і я, пишучи цей пост, вирішила, що дуже хочу спробувати ще таку ж - кератинову - серію у Dr.Sante - і, звісно ж, порівняти :)

Усім гарного експериментального настрою :)

33 коментарі:

  1. Люблю Ейвонський догляд за волоссям, але саме цю лінійку не пробувала) От Кератин від Доктора Санте дуже порадував, класна серія!
    Дякую за відгук!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. на відміну від ейвонських продуктів взагалі, для волосся продукти на диво дуже вдалі у них.
      але треба вже щось змінювати :)
      дякую за візит!

      Видалити
  2. Мне нравится серия для волос этой марки.

    ВідповістиВидалити
  3. Я еще не пользовалась средствами для волос Avon. Интересно было прочесть про них

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. якщо випаде можливість - спробуй :) вони бюджетні, але якісні

      Видалити
  4. Відповіді
    1. Да, у этой серии интересный аромат, вкусный, но немного химический.

      Видалити
  5. Спасибо за интересный обзор! Очень привлекает кремовая текстура ))))

    ВідповістиВидалити
  6. Не пробувала в марки догляд за волоссям, але теж люблю тестувати все серіями, щоби сповна оцінити ефект)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. якщо раптом випаде нагода - спробуй :) не всім підходить, але внутрішній тестувальник-хом'як буде задоволений :)

      Видалити
  7. Не пробовала эту серию. У меня стоит еще в старом оформление уход для волос от марки, но все никак не доберусь. А Кератин от Др. Санте мне понравился.
    http://beyoutiful.com.ua/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я брала від др.Санте бальзамчик - також сподобався. тому далі буде повна серія :)

      Видалити
  8. Полностью. эту серию не пробовала. БУдет интересно узнать твое мнение о линейке от Доктор Санте0

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. у мене зараз планів - як у Наполеона :) хочу і др.Санте, і Салон лінію від Ельфи :) як би це все вмістити разом :)

      Видалити
    2. Оксана, я могу тебе ещё пару идей подкинуть, какие марки можно было бы попробовать. :)

      Видалити
  9. Оксана, у тебе таке ж хвилясте волосся як у мене. Я пробувала кератинове випрямлення, дорого, але тоді воно не таке пухнасте.
    А ти пробувала щось від Ірен Бокур?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я спершу хотіла кератин робити. Але він з'їдає весь об'єм. Тому я від цієї ідеї відмовилась - мене влаштовує цілком моя хвилястість :)
      Хоча тобі з прямим мегабомбезно!
      Ірен Бокур ще не пробувала. Але дівчата тут дуже хвалять цей бренд.

      Видалити
  10. Мне,если слишком много кератина в уходе, он делает волосы жесткими О_О Не пробовала эту серию )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. моє волосся так реагує на розвхалені Енджел Профешналс - жорсткістю

      Видалити
  11. Про Avon ничего сказать не могу, а вот кератиновую серию Dr.Sante у меня пробовала знакомая. Говорит, что осталась очень довольна. Особенно масочку хвалила.
    Мне было бы очень любопытно почитать сравнительный пост на продукцию этих двух производителей:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вірочко, обов'язково зроблю :) значить, треба затаритися повним набором др.Санте :)

      Видалити
  12. Дякую за огляд! Давненько я ейвон не юзала. І якби не ти, то мабуть і не згадала би про нього)
    Приєднуюсь до запиту від Віри: цікаво було б побачити пост-порівняння Avon та Dr.Sante ☺

    ВідповістиВидалити
  13. Ніколи не пробувала від Avon засоби для догляду за волоссям. Але ця серія мене зацікавила :)
    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. вона дійсно цікава.
      якщо спробуєш - обов'язково розкажи :)

      Видалити
  14. Я люблю все те що змивати не треба )), спрейчик зацікавив. Оксаночка, дякую за огляд!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я все люблю для волосся :) чим довше воно у мене, тим більше всіляких штук розглядаю

      Видалити
  15. Волос длинный - ум короткий? ;)

    Я столько всего для волос пробовала, пока жила в Минске. А в Голландии они сами по себе (естественно, с небольшой помощью, но не такой артиллерией как раньше) лучше. Потому что вода мягче.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Надеюсь, что из ума не выживу полностью :)
      Ой да, вода у нас - то еще сокровище. Наверное, соду надо сыпать всюду, дабы ее смягчить.
      Ловлю себя на мысли, что тоже надо бы минимизировать кучу баночек в ванной комнате - а потом покупаю новые...

      Видалити
    2. Написала комментарий, а он исчез. В нём я слёзно просила отвечать мне по-украински. ;)

      Видалити
    3. оу, без питань :) далі буду відповідати українською :)
      є у мене читачі, які не дуже розуміють українську мову (сподіваюсь, вони користуються перекладачем зверху)

      Видалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.