вівторок, 6 грудня 2016 р.

Поживний кондиціонер для тіла, що потребує змивання, від Nivea

Зима, холод, опалювальний сезон.
Все це не надто приємно впливає на шкіру.
Що ж нам пропонує душова індустрія?

Поживний кондиціонер для тіла, що потребує змивання, від Nivea.

Баночка така солідна, міцна.

Що ж пише виробник?
Новий спосіб простого й приємного зволоження тіла, не виходячи з душу.  Нанести на вологу шкіру тіла, зачекати кілька секунд та змити водою. Можна не застосовувати лосьйон для тіла.


Моє враження.
Консистенція - легка кремова.
Колір - щільний білий.
Аромат - типово нівеївський.
Шкіра після нього слизька, ну типу зволожена. Проте мені не подобається таке зволоження, хочеться одразу змити його чимось. І ванна після нього лишається слизькою - запросто можна впасти - але цей пункт вказано на упаковці, що потрібно змивати залишки, за це респект.

І хоча кондиціонер містить мигдальну олію і покликаний миттєво зволожувати шкіру, я все ж не внесу його до моїх улюбленців.
Я спробую змішувати його, скажімо, з меленою кавою, аби доюзати вже. Проте не куплю повторно.

Ви пробували цей кондиціонер?

26 коментарів:

  1. Смываемыми кондиционерами для тела никогда не пользовалась. Мне привычнее и удобнее обычное молочко или масло для тела, которое впитывается:) Хотя не исключаю, что как-то попробую и нечто подобное)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. та да, традиційні лосйони та креми з молочком рулять :)

      Видалити
  2. У мене щось з Нівеєю зовсім не склалось. Колись давно пробувала пару продуктів, але щось не пішло. На такі кондиціонери заглядалась свого часу, але купити не наважилась. дякую, що поділилась враженнями!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я давно дуже любила крем Софт.
      Але цей екземпляр мене засмутив навіть.
      Ну і таке буває :)

      Видалити
  3. Колись бачила цей кондиціонер, і він ще мене тоді здивавува - як так змивати? Дякую за відгук, задовольнила мою цікавість :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. може, комусь не подобається наносити креми на тіло - йому простіше в душі наніс-змив і по тому :)

      Видалити
  4. Не пробовала такой, иногда только пользуюсь лосьоном или баттером.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. цей змивається. мені, схоже, подобається те, що наніс на тіло і забув

      Видалити
  5. в мене є змивний кондиціонер від джерелії, то консистенція в нього як кефіру і змивається швидко, і зволожує добре, а це щось незрозуміле(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. хе :) може, я дам ще один шанс змивному зволожнику :) дякую, подивлюсь їх каталожик

      Видалити
  6. Ох ні, це не для мене) Я люблю після ванни намаститись чимосьі вже не змивати) ліііньки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну не те, що ліньки, скоріше функціональніше, ніж цей екземпляр

      Видалити
  7. был у меня вариант в белой бутылке - мнение полностью разделяю - такое себе недо-средство.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. і в шкіру не вбирається, і вся ванна зателепана :)

      Видалити
  8. Очень много слышу противоречивых мнений о нем, но сама подобным форматом не пользовалась. Спасибо, что поделилась)
    http://beloglovskaya.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. можливо, комусь і зручно таким користуватися, проте цей хтось - точно не я :) дякую за візит!

      Видалити
  9. Не пробувала і вже відпало бажання купувати кондиціонер. Дякую, що розповіла.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. краще стандартного крему для тіла нічого й бути не може :) дякую за візит!

      Видалити
  10. Я не пробовала такой кондиционер, люблю обычные кремы для тела. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. і я , а після такого кондиціонеру - то ще більше їх люблю :)

      Видалити
  11. Читала багато негативних відгуків про цей кондиціонер....

    ВідповістиВидалити
  12. Проблема в тому, що там купа силіконів і штучного воску - воно "обманює" шкіру, обволікуючи її, але насправді не зволожує. В мене був такий медовий, я намазала ним ноги і успішно гепнулась в ванній :)

    ВідповістиВидалити
  13. УЦ меня такой был и ощущение недосмытости присутствовало, но потом я привыкла, кстати, повторно, тоже не купила))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я не можу до нього звикнути зовсім. Якось доб'ю цю бутиль.

      Видалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.