вівторок, 20 грудня 2016 р.

Молочко-сорбет експресс миттєве зволоження від Garnier

Я обожнюю всілякі доглядові засоби для тіла.
Сьогодні я розкажу про одного зі своїх улюбленців.
Молочко-сорбет Експрес миттєве зволоження від Garnier Body


Це молочко з'явилось у мене зовсім випадково (як, власне, і відбувається все цікаве у моєму житті :)) - воно було якраз на акцію і ця пляшечка стояла одна-однісінька на поличці - ну точно моя :)

Містить вітаміни, цінні мінерали, екстракт винограду, біфідокомплекс (аналог пробіотиків йогурту, які мають потужні зволожувальні властивості).
Молочко дуже ніжне, легке.
Має кремово-гелеву текстуру.
Швидко розподіляється на шкірі, швидко вбирається - все, як заявлено.
Шкіра після нього ніжна, наче оксамитова. І ніякої липкості.
Зволожує дуже добре і дійсно на 24 заявлені години.
Колір має світло-блакитний.
Аромат свіженький, десь в чомусь виноградний.


Застереження - не наносити на обличчя.
Ок, не наносила, моя тестувальницька натура вирішила погодитися з написаним.

Однозначно я його обожнюю. Це молочко актуальне у будь-яку пору року.
Хочу спробувати ще кілька подібних екземплярів у Гарньє.
Може, щось підкажете?

Ну а таке молочко пробували? Чи хотіли б спробувати?