суботу, 1 жовтня 2016 р.

Мої 30 і багато фоток Чорногорії

І ось третій десяток вже повністю оформлений. Це деякою мірою вже зріла сходинка. Якщо в 20 ще юність грає в самому розпалі, то в 30 по ідеї має вже бути кілька мудрих думок та сивих волосин :) правда, їх нема :)

Свої 30 я зустріла в іншій країні лише з моєю сім'єю, чому дуже радію. Мені здається, це буде чудова сімейна традиція.

Монтенегро зустріла нас вітряно і злегка похмуро. Це аби не одразу підсмажиоися.
Країна безмежно прекрасна! Гори, а я їх дуже люблю. І море, дивовижного кольору Адріатичне море.




Ми приїхали в крихітне містечко Петровац-на-Мору. Вони дуже миле та затишне.



Їздили ми лише один раз на екскурсію - морську - в Боко-Которську бухту. На шляху просто величезна кількість невеличких островків, багато поселень та містечок.
Краса неймовірна! Жодне фото не може передати всю красу поєднання моря та гір.








Під час екскурсії ми з донькою лишились на кораблі - купатися з палуби у відкритому морі. А чоловік з сином поїхали додатково в грот - там дивовижної блакиті вода.


Більше на екскурсії ми вирішили не їхати, але багато гуляли містечком і вдень, і увечері.






В Чорногорії я вперше спробувала свіжий інжир - він же смоква. Сині там ростуть прямо на вулицях, як у нас яблука та вишні. Зелені - це домашньо-фермерські. На смак вони нагадують шовковицю.


Ще для мене було дивовижно бачити стільки оливкових дерев, гранатових дерев, апельсинів і лимонів - знову ж таки просто на вулицях.





Вода прозора. За допомогою маски з трубкою дуже цікаво було спостерігати за підводним світом. Деякі мої домочадці навіть примудрялися пірнати і шукати мушлі та морських їжаків :) ми ось тепер вміємо лікувати наслідки знайомства з морськими їжаками :)




Беріг в основному кам'яний, дуже мало піску.


Іноді море хвилювалось і було холодним.


А одного разу на місто прийшов туман з моря.



Чорногорія - чудова країна!

7 коментарів:

  1. Обожнюю інжир! Ох, як же ж захотілося до Черногорії!
    А де ви зупинялись? В готелі чи в апартаментах?
    Фотки дуже красиві!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У нас був тур - зупинялись в готелі.
      Але наступного разу я сама все оформлятиму. Хоча все ж більше схиляюсь до готелю :)

      Видалити
    2. Певно, в готелі якось здається безпечніше. Я теж завжди більше до готелів схиляюсь.

      Видалити
    3. плюс там є свій ресторанчик - точно знаєш, що діти голодні не будуть :)

      Видалити
    4. так, питання їжі дуууже важливе для комфортного відпочинку. Згодна на всі сто)

      Видалити
  2. Дуже гарні фото) Зразу на душі таке літо-літечко запанувало)

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.