середу, 19 жовтня 2016 р.

Piel Cosmetics: сироватка Rejuvenate, спрей Silver Aqua, тонік Silver Aqua

Косметика П'єль Косметікс - це професійна косметика для домашнього користування на основі низькомолекулярної гіалуронової кислоти і наносрібла.
Що мене дуже радує - зроблено в Україні :)

Для першого знайомства я вибрала тонік, спрей та сироватку:

Silver Aqua Tonic - Тонік для сухої та чутливої шкіри

Хоча у мене комбінована, а періодами й жирна шкіра, я все ж вирішила взяти саме цей тонік. І не прогадала. Хоча раніше я не розуміла тоніків взагалі, бо вони мені сушили шкіру і викликали дискомфорт. Цей же є першим тоніком, який я хочу повторити.
Тонік прозорий, зі свіжим ненав'язливим ароматом.

Від виробника (копіпаст):
Для сухой и чувствительной кожи очень важен ежедневный уход, который будет бережно очищать, ухаживать и тонизировать. Silver Aqua Tonic как раз разработан для решения этих задач. После использования тоника остается приятное ощущение свежести, комфорта, увлажненности и эффект успокоения. Не содержит спирта, способствует более эффективному впитыванию косметики. Серебро в составе работает как антисептик, который снимает раздражения и покраснения. В результате кожа гладкая, нежная и подготовлена к дальнейшим процедурам ухода за ней.
Silver Aqua Spray - Зволожуючий спрей для обличчя. Для сухої та чутливої шкіри

Цей продукт я вибирала у якості замінника термальній воді (на пробу формат 100мл). Чомусь у термальних вод в балончиках з часом псуються розпилювачі (від виробника не залежить).
Я у захваті, чесно. Це додаткове зволоження, освіження в будь-який момент, це більш якісне вбирання/поглинання шкірою крему чи сироватки.
Розпилювач не забивається. Формат зручний, аби брати його з собою.

Gialur REJUVENATE Антивікова зволожуюча сироватка на основі гіалуронової кислоти з еластином, колагеном та ретинолом (0,5% низькомолекулярної гіалуронової кислоти)

Від виробника (копіпаст):
Среди ингредиентов основу составляют коллаген, эластин и низкомолекулярная гиалуроновая кислота. Сочетание этих компонентов оказывает мощный антивозрастной эффект, возвращая коже молодость и сияние. Она становится более гладкой и эластичной, улучшается ее цвет. Кроме того, сыворотка способствует глубокому увлажнению, дарит приятное ощущение свежести и легкости. Средство обладает нежной воздушной текстурой. Сыворотка легко впитывается, не оставляя ощущения пленки на коже.
Від мене. Згодна з кожним словом (ну майже). Гелеподібна консистенція, дуже приємно наноситься, швидко вбирається шкірою, шкіра найніжніша після сироватки і ніякої плівки. Все так.
Але особисто мені зволоження недостатньо. Це перший мінус.
Другий мінус, навіть мінусище - дозатор За рахунок консистенції засіб лишається на стінках і не бажає зовсім збиратися в одну масу. Ця проблема з'явилась десь після половини використаного продукту. А далі - лише вигрібати чимось. Вигрібати досить незручно - вузька баночка.
Тому ця сироватка явно не у фаворитах. І на інші продукти в такому ж форматі погляд мій вже не впаде.

Знайомство з П'єль Косметікс відбулося. Чи буду я його продовжувати? В напрямку тоніка та спрея однозначно так. В іншому я ще не визначилась.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.