четвер, 20 жовтня 2016 р.

Сироватка-есенція Snail Repairing від Secret Key

Я дуже поважаю азіатську косметику. Особливо їх лінійки з равликами :)
Сьогодні я хочу розповісти про одну з моїх улюблених сироваток-есенцію.


Secret Key Snail Repairing Essence
Концентрована равликова есенція для інтенсивного відновлення шкіри.
У складі муцин равлика, у складі якого колаген, еластин, вітаміни й амінокислоти, алантоїн і ще багато наукових слів :)
Слиз равлика за досить швидкий час відновлює шкіру, оздоровлює, омолоджує, освітлює пігментацію, звужує пори, прибирає поступово сліди від постакне.


Це не перша моя баночка.
Ця есенція допомогла мені прибрати незначну пігментацію (якби не почала вчасно користуватися, то пігментація була б значною).
Постакне швидко проходить і шкіра відновлюється добре.
Дрібні зморшки прибирає, але трошки більші вже ні (наприклад, на лобі).
Пори таки звужує.
Все заявлене вона робить.

Колір має прозорий.
Такий собі гель.
Аромат легкий-легкий.
Наноситься легко, швидко вбирається шкірою.
Я користуюсь нею вранці. Після неї наношу ще денний крем. Виробник заявляє, що користуватися можна як вранці, так і ввечері.

Це однозначно мій улюбленець (хоча асортимент настільки величезний, а спробувати ж хочеться якнайбільше :))

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.