пʼятницю, 28 жовтня 2016 р.

Ніч перед Різдвом - гастролі Чернігівського театру у Житомирі

Я обожнюю театр. І я обожнюю "Вечори на хуторі поблизу Диканьки".
І тому звісно я не могла аж ніяк пропустити цю гастрольну виставу.

Вистава мені дуже сподобалась, все як і має бути :)

Подивіться лишень, які дівчата й парубки вийшли колядувати!

А Солоха! Колоритна, справжня відьма :)


Чорт файний такий, модерновий :)

А дяк який! Одразу згадується з фільму "Чууудная достолюбееезная Солоооха"

Вакула, справжній парубок, міцний і статний. І Оксана (ліворуч), тендітна й гарна.

Козаки в Петербурзі.

Цариця вийшла до свого народу.

Вакула просить Чуба віддати за нього Оксану.

І всі актори після вистави.

Я отримала багато задоволення від цієї вистави.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.