пʼятницю, 21 жовтня 2016 р.

Дві мої зірочки - два креми для рук: ізраїльський KosMystik та голандський Mades Cosmetics


KosMystik Nourishing Hand Cream

Крем жирненький, але я такі люблю, особливо в холодний період. Надаю перевагу йому перед сном. Чудово справляється зі всіма функціями крему для рук: шкіра після використання надзвичайно ніжна, м'яка, всі мікротріщинки прибираються. Аромат ненав'язливий.
Це точно мій ідеальний крем.

Mades Cosmetics Core Hand Cresm Sugarcane&Lemongrass

Цей крем я брала за рекомендацією подружки. І він мені дуже сподобався! Він дуже легкий, вбирається миттєво і повністю - ніякого натяку на крем. І в той же час ручки зволожені та доглянуті.
Для літа він просто ідеальний. Проте і взимку я ним успішно користувалась (певно, з важчим станом рук він не впорається в холодну пору, але ж у мене це пунктик - креми для рук в кожному куточку :)).
Аромат цікавий, дещо свіжий, дещо трав'яний, швидко вивітрюється.
Це ще один мій ідеальний крем.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.