пʼятницю, 28 жовтня 2016 р.

Професійні засоби для догляду за волоссям Angel Professional

В один чудовий момент я вирішила спробувати шампунь та кондиціонер з професійної лінійки.
Таким чином, в корзині магазину опинились Шампунь для волосся, схильного до появи лупи (брала, орієнтуючись на чоловікові потреби) та Кондиціонер для всіх типів волосся.


Angel Professional Paris Dandruff Hair Shampoo


Шампунь має приємний аромат. Колір білий.
Консистенція досить текуча, але не рідка.


Чомусь ніде не кажуть, як правильно користуватися професійними шампунями, і це дуже погано насправді. Адже професійні шампуні є концентрованими і їх потрібно розбавляти водою.
Цей шампунь я розвожу таким чином: на 200мл пляшечку 8-10 натискань (але після половини використання дозатор чомусь став погано віддавати продукт, тому таких натискань потрібно 15).
Такою кількістю отриманого розбавленого шампуню я промиваю волосся за одну процедуру в три етапи: перший змиває шкірний жир та пил зі шкіри голови, другий відкриває лусочки волосин, третій власне промиває пил та бруд з самих волосин.

Шампунь добре очищує волосся за три промивки. Проте чоловікові він не підійшов за прямим його призначенням.

Далі потрібно нейтралізувати шампунь.
Angel Professional Paris Marine Depth Spa Conditioner


Кондиціонер має приємний легкий аромат, котрий ще день я відчуваю на волоссі.
Консистенція кремова, густа.
Легко розподіляється по волоссю, легко змивається.
Після кондиціонеру волосся досить м'яке, легко розчісується.
Проте в ньому мені не вистачає живлення якогось, яке я отримую від кератинових бальзамів. Волосся розпушене.
Швидше жирніє, ніж з іншими засобами.

В заключення хочу сказати, що ці два професійні засоби не виправдали моїх очікувань, на жаль.
Більше не купуватиму.

2 коментарі:

  1. три раза промывать? ой-ёй. мои такого не выдержат. промываю всегда два раза.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я тоже. Да и обычные шампуни не разбавляю водой. Но этот решила по рекомендации российского мастера по волосам сделать. Хотя тут что два, что три раза - все одинаково.

      Видалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.