вівторок, 28 лютого 2017 р.

Новинки-покупки лютого

Лютий - то перехід від зими до весни :)
У мене цей перехід виявився спокійним в плані покупок.

   Лаки Ріммель 345 Black Cherries, 815 Azure, 300 Glaston-Berry, 405 Rose Libertine.
   Фініш-топ від Ріммель 3D Plumping.
Я все випробувала і від усього у захваті вже :)

   Мінеральний дезодорант-спрей для панянок від Агор. Як тільки я прочитала відгук у Каті-Ягідки про цей засіб, чомусь вирішила дати натуральним дезодорантам ще один шанс. До речі, у Каті я багато ідей поцупила вже :)
   Крем під очі від мімічних зморщок від Лак Санте - виробник це мені загалом подобається, вирішила у нього спробувати такий кремик.

А ці покупки виявились зовсім спонтанними - чарівне слово "знижки" :)
   Інтимний засіб DermoMed. У мене колись був лосьйон цього виробника, рятував мою спалену сонцем шкіру :)
   Рідке мило з ароматом гранату від Genera.
   Фруктова маска для волосся від Genera.

Більше сімейний бюджет у цьому місяці не страждав :)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.