неділю, 19 лютого 2017 р.

[Де випити кави в Житомирі?] Атмосферна кав'ярня Портал


Розповім я вам про одне неймовірне сьогоднішнє відкриття. А показала мені його моя подруга :)

Ця кав'ярня - як селектив серед інших закладів, як ковток свіжого повітря. Це новий формат - і він мені подобається.

Ззовні вона зустрічає цікаво оздобленою стіною:

І ми разом з Кроликом - ви знайшли його? - поспішаємо пити чай. Чи каву. Чи какао.
Ця кав'ярня любить приймати гостей: художників зі своїми виставками, майстер-класи, фотографів з моделями.

З іншої сторони є лавка посидіти:

Ну і власне назва кав'ярні - Портал:

Заходимо всередину. Тут нас зустрічає поличка з різноманітними кухликами, чашечками і рослинками - так-так, між рослинками на стелажику стоять саме чашечки:

Підходимо до барісти - очі розбігаються. І це все - корисні солодощі (між іншим, майстер-класи з їх виготовлення також тут проходять):

А праворуч - неймовірно круті пряники:

І ще смаколики до кави:

Замовили шоколад - і нам пропонують вибрати ліворуч кухлика, з якого ми бажаємо пити цей шоколад. Я просто зависла від цієї пропозиції:

Поки нам готують смакоту, я піду подивлюсь сам заклад:

Фон закладу сірий, але він не банальний сірий, а дуже цікавий, дуже французький, зі своїм шармом.

На столиках стоять живі квіти, це так приємно:

Підходжу ближче до куточка з книгами:

Що це я бачу над хатинкою? Невже? Так, це він!

Помандрую на другий поверх:

Ліворуч кімната, але вона зайнята, я не турбуватиму відвідувачів своїми круглими від захвату очима і фоткаючим все навкруги телефоном.
А праворуч - затишний куточок з двома столиками і яскравими картинами:

Я чую, що моє какао вже готове, спішу до нього. Я вибрала чималенький кухлик кольору теплого весняного неба.

Ось такий цікавий заклад є в нашому місті. Якщо ви завітаєте в Житомир - обов'язково відвідайте його.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.