неділю, 5 лютого 2017 р.

Перезапуск 2017. Дні 29-35

За розкладом сьогодні звіт про тиждень 29-35 днів Перезапуску-2017.
Дні 22-28 тиць.

День 29. Час перезарядити батареї.
Цей день є підсумковим попереднього етапу.
Я нагадала собі користь дня офлайн - так, треба проводити його раз на тиждень. Все тіло відпочиває.
Навчилась писати todo-список на кожен день - це виявилось дуже зручним для мене. Треба ще розібратися з такими списками на тиждень/місяць.
Ще нагадала собі більше думати перед тим, як маю щось сказати - тепер часто згадую це правило.
Виконано.

День 30. Прийняти себе зі своїми слабкими сторонами.
Вважаю це найскладнішою задачею. Бо ми завжди чимось у собі незадовлені і намагаємось як не покращити, то вдосконалити: пряме коротке волосся завити і нарости, а довге хвилясте - випрямити і постригти, ну ви в курсі.
Якщо мене в собі щось не влаштовує і я не хочу цього приймати - я щось змінюю, доки воно мене влаштовуватиме.
Хоча :) невміння малювати стрілочки я майже прийняла :) і одразу ж пішла і намалювала такі стріли, які ніколи ще у мене не виходили :)
Виконано, я так вважаю.

День 31. Вийти за межі звичок.
Нещодавно Наталочка-Блискітка підняла схожу тему в макіяжі - однозначно зорі так лягли для цього питання.
Власне, воно потрібно у всіх сферах життя.
Більше всього я люблю виходити із моєї зони комфорту з наметом, спальниками та казанком за плечима :) але то влітку, зараз зима-сніг і холодно.
У цей день не вдалося нічого такого. Стандартний рутинний день.
Не виконано, але намагатимусь вносити в свої будні щось нове. Хоча би стрілочки :)

День 32. Робити те, що лякає.
Нууу... мене лякають павуки. Тільки я не буду намагатися з ними подружитися.
А взагалі я чомусь захворіла... Але увечері я почала новий челендж 22 дні по 22 віджимання. А віджимання мене лякали :)
Виконано? Як вважаєте?

День 33. Зробити щось вперше.
Я зробила це два дні тому, коли спробувала, чи зможу віджатися 22 рази.
Вперше в житті я віджалась стільки разів на прямих ногах - це головне. Раніше я не могла - дуже боліла спина в одній точці на хребті, маю проблему. Могла лише з колін і то небагато.
А ще я вперше виконую спортивний челендж.
Виконано.

День 34. Прийняти межі своїх сил.
Щоб не виснажувати себе і не перевтомлюватися.
Я точно знаю, що я лінива, і часом буває так, що я можу зробити більше, але зупиняюсь, бо "втомилась".
Тому я вимоглива до себе. Інакше лінощі переможуть.

День 35. Що ми любимо у своєму житті.
Понад усе - свою сім'ю: свого чоловіка - який є для мене цілим світом, своїх дітенят - без яких я не уявляю свого життя.
Я люблю свій дім, який ми будували багато власноруч.
Люблю бачити успіхи своїх дітей, їх досягнення, як от сьогодні донька отримала друге місце на обласному чемпіонаті з плавання (а конкуренція була чимала, приїхали сильні Вінниця, Хмельницький та Бердичів), і ще їй не вистачило лише 1 секунди до третього дорослого розряду :)
Люблю робити щось зі своїми дітками разом: готувати якусь страву, пересаджувати рослинки, віджиматися (так-так, ми разом виконуємо челендж 22 віджимання) ...
Люблю відкривати нові горизонти.
У мене ще багато того, що я люблю, але замість багатьох слів я лишу вам фото досягнення:
Виконано.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.