неділю, 26 лютого 2017 р.

Перезапуск 2017. Дні 43-54

Я минулого тижня пропустила свій звіт. Непередбачені обставини у автора челенджу.
Тому сьогоднішній буде більшим. Готуйте собі смачний чайок, а я розповім про два тижні Перезапуску :)
Попередній тижднь 36-42 тут.

День 43. Цифровий детокс.
Це неділя, 12 лютого.
Нууу... не вийшло у мене відділитися від цифрового життя. Щось обов'зково знайдеться таке, що потребує інтернету.
Це показує, наскільки я від нього залежна вже.
Не виконано.

День 44. Припинити відповідати очікуванням інших людей.
Насправді, це складно. Адже воно закладається з дитинства: від тебе очікують таких-то дій, такої-то поведінки - і ти маєш виправдовувати очікування.
Не один рік я йшла до того, аби звільнитися від цього мислення.
І, що є дуже прикрим, цю ж помилку я роблю для своїх дітей.
Але цей пункт трішки відкрив мені очі, тому я вже переглядаю підхід до виховання - це справа нешвидка.
Виконано.

День 45. Загасити вогнище щоденного стресу.
Спершу потрібно визначити причини стресу: павуки, брудні шкарпетки в дитячій шафі, безвідповідальність скрізь, сучасна система освіти.
Подивитися, чи можу я мінімізувати контакт із причиною: проти павуків є мій хоробрий лицар (а коли його нема - то є пилосмок); брудні шкарпетки - раз на мсяць я йду рейдом на шафу; безвідповідальність - також не знаю 😟 освіта - я взагалі мовчу.
Подумати, як змінити своє ставлення до фактору, який не можна прибрати: до школи я почала дуже спокійно ставитися - аби мої діти були здорові; до безвідповідальності я не можу спокійно ставитися, особливо якщо це відбувається у мене на роботі...
До речі, з Валентинчиком усіх, хто святкує :)
У процесі.

День 46. Іноді мудріше поступитися.
І чомусь одразу згадується дитяча казка про двох цапків на мосту.
Варто тверезо оцінювати ситуації. І зовсім не страшно зробити крок вбік чи назад замість вперед.
Хороше правило, стараюсь притримуватися його.
Виконано.

День 47. На злість і роздратування відповідати спокійно або взагалі змовчати.
О, це правило я добре запам'ятала ще з дитинства.
Правда, в дитинстві мені легше було тримати себе в руках.
У процесі.

День 48. Спостерігати за своїми емоціями.
Це дуже корисна вправа.
Як тільки починаєш зосереджуватися на тому, що ти переживаєш - одразу як би бачиш себе зі сторони.
Ще пані Галина радить візуалізувати негативні емоції - надавати їм форми, кольору. Таким чином, негатив відокремлюється.
Я буду цьому вчитися.
У процесі.

День 49. Бачити в людях найкраще.
Я вважаю, що все ж треба тверезо оцінювати людей. Якщо ця людина і зовсім поганенька, то не треба намагатися знайти в ній щось хороше, аби цим перекрити решту якостей.
Я по життю "за замовчуванням" вважаю всіх людей хорошими. І скажу чесно - це не є корисним аж ніяк.
Виконано, на жаль.

День 50. Замість того, щоб висловлювати претензії іншим, наполегливо працювати над собою.
Хоча за стилем челенджа це має бути день офлайн... Але автору челенджа видніше.
Я б сюди окремим випадком привела б іще англійську приказку: Не виховуйте дітей, виховуйте себе - все одно діти будуть робити так, як ви.
Ну і про наполегливо працювати над собою - то завжди є актуальним.
От сьогодні мені захотілось зайти в крамничку канцелярії, купити набір олівців для креслення і скетч-альбом і малювати. До цього я не виявляла бажання малювати взагалі, скільки себе пам'ятаю. Діти побачили - і повсідались поряд кожне зі своїм альбомом і олівцем.
У процесі.
п.с. А ще в цей день я відкрила для себе два цікаві заклади. Про Портал я вже писала. А інший - вегетаріанський, між іншим - зустрів мене мегацікавими лампами:

День 51. Поважати чужий простір.
Кожному потрібен свій час і свій простір. Не варто забувати про це.
Виконано.

День 52. Знайти собі джерело натхнення.
Я думаю, що тут їх може бути чимало - джерел.
Для мене це і в тренуваннях, і в роботі, і в кулінарії, і в малюванні, і в макіяжі.
Можливо, я для когось також стаю джерелом натхнення :)
Виконано/у процесі.

День 53. Вести щоденник роботи над собою.
В одине прекрасний момент я зрозуміла, що треба щось робити і треба з чогось починати, аби бачити прогрес і якийсь результат. Так більше року тому у мене з'явилась онлайн таблиця з моїми фотками, параметрами, а також щоденно записую, що я роблю і некорисності, які їм.
Це і мотивує - коли бачиш результати, і допомагає тримати планку, а також ставити вищу.
Виконано/у процесі.

День 54. Читати і дивитися лише те, що надихає.
Я це вже давно зрозуміла. Не хочу розпиляти свою увагу на фільм чи книгу, які не є цікавими для мене. Сюди ж хочу віднести і людей. І взагалі список можна розширювати далі.
З цієї ж причини я не замовляю коробочки краси - оскільки більшість тих продуктів мене не цікавить.
Виконано.

Другий тиждень виявився неповним. Я чекаю продовження челенджу і обов'язково розповідатиму вам :)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.