середу, 22 лютого 2017 р.

Фінал #22pushupchallenge

Вітаннячка!

Сьогодні останній день мого челенджу 22 віджимання.
Суть його полягала у тому, аби 22 дні підряд віджиматися по 22 рази.
Всього 484 віджимання.

Взагалі ще потрібно знімати на відео і передавати естафету далі.
Я не знімала і не передаю далі. Челендж був особисто для мене - випробувати свої можливості.

Надихаючим прикладом для мене став Джейсон Стетхем. Я слідкувала за його відео - він крутий!

Одного разу я вирішила спробувати, чи взагалі зможу хоч кілька разів віджатися - бо у мене проблеми зі спиною. Ну і ви знаєте, чим це закінчилось :) я легко віджалась 22 рази на прямих ногах - і для мене це було неймовірне досягнення.

Після того я вирішила спробувати свої сили у челенджі.

Перший тиждень пішов на "ура". Я навіть робила вправи з гантелями (присід, випади, тягу).

З другого тижня м'язи втомились 😐 почала боліти рука в плечі. Хотілось кинути. Не кинула, але прибрала решту вправ.

Третій тиждень я вже дотягувала - ну несерйозно кидати, погодьтесь.
Найважчими днями були 18, 19 і 20.
Я розуміла, що я зовсім не Джейсон Стетхем і мені воно не по зубам.
Проте 😊 21ий день приніс полегшення для руки - м'язи звикли до навантажень і втягнулись в роботу.
І ось 22ий день - і я відчуваю 💪 що можу і хочу продовжувати далі, а не просто завершити челендж і поставити чекбокс ✓done.

Цей челендж показав мені, що я можу (наголос на слові "можу"). Можу розвивати міцність та витривалість, а не з першими труднощами скласти лапки і здатися.

Хтось готовий перейняти естафету? 😉

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.