суботу, 11 лютого 2017 р.

Перезапуск 2017. Дні 36-42

Уф, насиченим у мене виявився цей тиждень. Звітую про челендж.
Попередній тиждень дні 29-35 тиць.

День 36. Цифровий детокс + соціалізація.
Це була неділя. Її я провела трохи в мережі, трохи з чоловіком у походах (ну продукти там і все таке, ви в курсі). Але без друзів.
Не виконано.

День 37. Припинити звинувачувати інших у наших проблемах.
Добре, коли хтось - не ти - відповідає за те, що відбувається у твоєму житті.
Складніше, коли ти сам відповідаєш - як за приємності, так і за невдачі.
Керуюсь правилом: хочеш зробити добре - зроби сам.
Виконано.

День 38. Спрямовувати своє роздратування у конструктив.
Це правило мені треба частіше згадуватия.
У цей день мене більше всього роздратував список на операцію (який нам видали за годину до "події"): 2 лампочки (я їх довго пам'ятатиму, без них хірург не почне аж ніяк, ага), пральний порошок (до того, що несеш власну постільну у двох екземплярах), купа дорогезних антисептиків і знезаражувачів (які, без сумніву, є в операційній і так в достатній кількості) і ще там чимало пунктів. Але ж 2 лампочки!!!
Загалом, мені треба опановувати себе і, як тільки починаю "кип'ятитися", виділену енергію застосовувати на щось корисне - хоча б віджатися чи присісти, більше толку буде.
У процесі.
п.с. Маю приємність: кур'єр привіз моє замовлення - нові лаки :) зовсім не властиві мені кольори - то весна вже скоро.

Деь 39. Визначити свої найвразливіші місця і почати їх пропрацьовувати.
У мене насправді чимало недопрацювань. Періодично я "підтягую хвости".
Сьогодні я навряд чи в стані щось підтягувати. Хоча... написала пост про материнство, який задумувався раніше, але не знаходилось потрібних слів.
На сьогодні виконано, але загалом у процесі.

День 40. Спілкуватися з позитивними людьми.
Тримаюсь цього правила по життю.
Якщо з'являються люди, з якими мені важко, які тягнуть з мене енергію, я їх прибираю подалі. І жити стає легше й простіше :)
Ну й сама стараюсь бути на позитиві і ділитися цим.
Виконано.

День 41. Дивитися на світ із широко відкритими очима.
Багато інформації поступає до нас візуально.
Ловити кожен момент прекрасного навколо, відкривати нове.
І в жодному випадку не заплющувати очі, вдаючи, що мене тут нема.
Отак я зрозуміла мотив цього дня.
Думаю, що виконується.
п.с. Забрала маму додому вже :)

День 42. Викинути непотріб.
О, це я люблю :)
Оголошую сьогодні День чищення шаф :) дитячий одяг перебрати і маленькі речі на горище (ще б горище почистити...); старий одяг в пакети і на харітас (як це буде українською?); перебрати косметику і полички/коробочки/ящички для дрібничок.
Виконано.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.