понеділок, 6 лютого 2017 р.

EOS Fresh Grapefruit - моє дивовижне відкриття

Усім вітання! Особливі вітання Оксаночкам у цей день :)

Сьогодні розповім вам цікаву історію про цікавий бальзам.
Кілька років підряд я користувалась бальзамом для губ Біодерма і вірила, що він найпанацейніший з усіх.
Аж тут добрий Санта поклав даруночок, а в даруночку - EOS грейпфрутик (ну і ще Кармекс там до пари, але про нього згодом).
Герой сьогоднішнього посту:

Упакування простеньке, нічого зайвого, герметично - видно, що до тебе продукт точно ніхто не відкривав понюхати, бо пахне він солодко-смачно (де б це такий парфум іще знайти?).
Як виявилось, він ще й має spf30 - а цей момент у косметиці для мене є великим плюсиком до карми продукту.
На паперовій основі вся потрібна інформація: активні інгредієнти (авобензон - хімічний санскрін, гомосалат - не сміятися з назви - органічний жиророзчинний санскрін, октокрилен - хімічний санскрін); додаткові компоненти (воск, олії оливкова, жожоба, соняшникова, кокосове та ши масла, саліцилова кислота, екстракти стевії і грейпфруту, токоферол (віт.Е); також кінцева дата використання.
Хороший склад, погодьтеся. Нічого зайвого, нічого шкідливого.
Спосіб використання. Також додаткові загальні поради щодо перебування на сонці - це є приємним піклуванням про клієнтів насправді, я такого не бачила у жодного бренду, яким користувалась.

Ось така баночка, їх ще називають яєчка :) так, схоже. Але мені більше схожа на рожеву бджілку - через свої смужки.
Закривається баночка до клацу. Точно не відкриється випадково в сумці, як іноді буває.
На кришечці вигравовано EOS - цікавий момент від бренду.

Колір як у твердих масел - жовтуватий, натуральний. А на губках - прозорий, але гарно підкреслює власний пігмент губ.
Аромат - солодкий з пікантною гірчинкою, грейпфрутовий, розповсюджується активно довкола, доки я використовую його за призначенням.
Смак! Він має солодкий смак! Хоча ви, певно, це знаєте :) а для мене це величезне відкриття :)

Для мене цей бальзам став дивовижним відкриттям. Не Біодермою єдиною :)
Завдяки цьому бальзаму я нарешті подружилась із помадою Діор Руж Mazette, яка раніше лягала жахливою замазкою, що мене дуже засмучувало. Тому ще кілька мільйонів плюсиків в його карму.

Зрозумівши, що бальзамний світ набагато більший, ніж я його уявляла раніше, я, як мала дитина, тепер відкриватиму для себе нові смаки EOS. А який ваш улюблений?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.