пʼятницю, 17 лютого 2017 р.

Гель проти набряків під очима від Ziaja

Вітаннячка!
Розповім вам про Anti-puff eye gel від польки Ziaja.

Взагалі я дуже мало знайома з цим виробником. Пишуть, що виробляє Жайя (так сказав мені гугл-транслейт приємним жіночим контральто) лікарські засоби і косметику на основі натуральних інгредієнтів. Зважаючи на ціну, я не дуже й повірила. Але спробувати все ж вирішила - досі вірю в чудеса і святого Миколая. І на цій оптимістичній ноті гель відбув до мого кошика.

Виробник обіцяє:
❝Легкий гель під очі без аромату зменшує набряки під очима, розгладжує, зволожує і зміцнює шкіру, тонізує та підтягує її, може застосовуватися особами, котрі носять лінзи.❞

Не буду вас втомлювати і одразу напишу свої враження за місяць щовечірнього використання (без двох днів, якщо підходити абсолютно точно):
✓ без аромату - це найбільше, що мене здивувало!
✓ зменшує набряки - це друге, що мене здивувало (але якщо лягаєте пізно, то не покладайте надій);
✓ розгладжує, зволожує, зміцнює, тонізує та підтягує шкіру - все потихеньку впроваджується, зморщечки мімічні поихеньку зменшуються (навіть місяць часу - вже є показником результату);
👀 про лінзи нічого не можу сказати - не ношу їх.
✚ Ще величезним плюсом хочу виділити те, що він абсолютно не щипає шкіру повік (а майже кожен крем чи гель для повік дуже щипає мою шкіру).


Гель запакований в картонну коробочку і додатково у плівку.
На зворотньому боці вся потрібна інформація трьома благородними мовами - англійською, німецькою та іспанською. Українською мовою інформація присутня у вигляді наклейки (моє улюблене - Склад: Див. на упаковці).
Тож подивімося склад: активні інгредієнти - екстракт шавлії, Д-пантенол, а також гліцерин, пропілен гліколь, консерванти, стабілізатор. Склад далекий від натурального.

Також наклейкою вказана дата виготовлення:

Розпакувавши, я отримала такий симпатичний стандартний тюбик зі стандартними 15мл:

На тюбику вказується кінцева дата - на запаяному краю.
Також трьома вище згаданими мовами - короткий опис продукту і спосіб використання.

Зручний носик. Гігієнічно, ергономічно - і ніяких ускладнень.
Гель прозорий без кольору. І взагалі без запаху (досі не можу повірити, бо я дуже чутлива до косметичних запашок).
Я тримаю його в холодильнику - дуже приємно наносити гель охолодженим на нижні повіки.
Використовую увечері, як і вказано в рекомендаціях.

Уявіть моє здивування - адже до цих речей я неймовірно великий скептик - коли цей дешевий гель із далеким від ідеалу складом працює.
Якщо чесно, я не вірила.
А чудеса таки трапляються :) чи то просто зорі так вдало лягли?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.