середу, 1 березня 2017 р.

Весняний вішлист

Весна прийшла. Час змін. Час оновлень. Час розквіту.
І час писати новий список хотілочок :)

Косметичні:

► Пензлик Blush Brush від Real Techniques я зрозуміла далеко не одразу. А зрозумівши всю його неймовірність, я тепер хочу пензлі для тіней і пензлик для пудри.

► Гребінець Tangle Teezer серії Salon Elite - він дуже хороший "спеціаліст", а моє волосся вже добряче відросло і потребує цього гребінця.

► Новий хайлайтер - і мій погляд зупинився на Laura Geller Baked Gelato Swirl Illuminator у відтінку Gilded Honey. Для початку :)

► Олійка для губ Clarins Eclat Minute Huile Confort. Чимось цей продукт мене привабив - і я хочу його спробувати. Схиляюсь до кольору 03 Red Berry.

► Крем для повік Biotherm Aquasource Total Eye Revitalizer. Зволожуючий крем проти набряків і темних кіл навколо очей. Мені цікаво пробувати цей вид догляду у різних виробників.

І некосметичні:

◄ Червона сумка. Весна надихає на яскравість :)

◄ Кистьовий еспандер та резинова скакалка. Маю неопренову скакалочку, але не можу подружитися з нею - занадто легка. Ну а кистьовий еспандер планувався давненько - треба візуалізувати нарешті.

◄ Лаванда кімнатна. Зловила себе на думці, що хочу таку рослинку на вікно.

◄ Навушники Steelseries Siberia v2 pink. Я ж дівчинка :) тому рожеві навушнички :)

Щось пробували вже? Може, щось і собі захотіли? 😉

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.