неділю, 5 березня 2017 р.

Ікона стилю і натхнення - мій варіант

У кожного з нас є такі люди, від яких ми свідомо чи підсвідомо щось переймаємо.
Ми ними захоплюємось, нам подобаються їх рухи, стиль одягу чи улюблені рум'яна.
Цікаво, чи вгадаєте ви тих, хто подобається мені :)

Діта фон Тіз.

Ця епатажна пані любить гарну білизну, дорогі ретро автомобілі, червону помаду, високі підбори, корсети та стрілки на повіках. Точнісінько все те, що люблю і я :) тільки зі стрілками не складається, та й дорогих авто я поки не спостерігаю у своїх володіннях, ну і корсети мені подобаються лише здалеку.
Акторка (о, ну звісно, фільми з її участю не покажуть по ТБ, принаймні, вдень).
Танцівниця, королева бурлеску. Можете знати її шоу у бокалі.
Модель. Відома своєю тонкою талією - в корсеті до 42см.

Чим вона мені подобається? Своїм шармом.
Певно, любов до червоної помади та підборів у мене з'явилась саме від неї.

... трішки
Рената Літвінова.
Ренату, певно, знають всі.
Вона акторка, драматург, режисер, продюсер.
Єдиний фільм чомусь запам'ятався - Небо. Самолет. Девушка.
Чим вона мені подобається? Своєю манірністю, певно. Цікавим стилем.

... а ще мені дуже подобається
Емма Уотсон.
Герміона Ґрейнджер :)
Француженка, яка згодом переїхала до Англії.
Карл Лагерфельд назвав її справжньою англійською трояндою. І я з ним згодна.
Модель, посол доброї волі ООН-Жінки, "трохи феміністка".
Чим вона мені подобається? Елегантністю. Шармом. Простотою.

Ну що, вгадали? Признавайтесь у коментах :)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.