вівторок, 7 березня 2017 р.

Перезапуск 2017. Березень: 31-денний челендж. Дні 1-7

Автор Перезапуску 2017 виділила березень окремим челенджем на місяць. Беремося за нього :)
Попередні дні 55-59 можна подивитися тут➪

День 1Перепланувати свій розпорядок дня таким чином, щоб на сон припадало 8 годин.
Перший день весни :) з чим усіх і вітаю!
(фото власне)
(День1 є лінком, решта не будуть, оскільки там тема одна).
Я взагалі потребую 8 годин сну для відновлення сил.
Хоча не завжди виходить лягати вчасно.
В процесі.

День 2Викинути речі, які не подобаються.
❝старі сувеніри, надбитий посуд, негарні рушники, непотрібні книги, заношені одяг і взуття…❞ (автор челенджу).
Зазвичай я не тримаю речі, які не подобаються, вони активно мігрують в утиль.
Але завдання є - виконую.
Відкопала стареньку швабру з розпиленням. Давно не користуюсь вже нею і вона трохи вийшла з ладу. Викидаю.
Ялинка-старушка, почала линяти вже. Думала прикрашати її на вулиці взимку. Викидаю.
Підставка для міксера з чашею. Чашу активно юзаю. Міксер зламаний. Підставку викидаю.
Косметику я перебрала минулого місяця і вже прилаштувала.
Одяг теж перебрала нещодавно.
Виконано.

День 3Відремонтувати вдома все, що вийшло з ладу.
Якщо ремонту не підлягає, дивись попередній пункт :)
О, у мене є таке. Міксер. Він домішав мені кекси і попрощався 😕 Ремонту не підлягає. Віддала дітям розбирати - півдня діти були зайняті :)
Виконано.

День 4Прикрасити свій дім.
Я мрію лише про те, аби вдома було чисто. І щоб поменше всього стояло і лежало на поличках. Але так не виходить.
Тому сьогодні я прикрашаю дім чистотою :) вимиті вікна неймовірно радують своєю прозорістю.
А ще є фіалочки, які радують своїми квітами. А що може краще прикрасити дім навесні, як не квіти :)
(фото того, що цвіте прямо зараз)
Вважаю виконаним.
І трішки макро вам у стрічку:

День 5Почати читати книжку, яка надихає.
Два дні тому я випадково знайшла на горищі трохи книг. Вибрала собі дві:
Майстра і Маргариту люблю ще зі школи. Роксолану не читала взагалі. Чудова можливість виправити це неподобство.
Виконано.

День 6Взятися за своє тіло.
Так вже склалося, що челенджем 22 віджимання - який я провела повний лютий 28 днів - я виснажила свої м'язи, і вони взагалі відмовилися будь-що робити без належного відпочинку.
Я вирішила дати їм перші 5 днів березня.
І ось нарешті я вливаюсь у свої тренування знову, поки що без випробувань на міцність.
Виконано.

День 7Спробувати новий для себе вид спорту чи фізичної активності.
А це завдання поставило мене в ступор.
Я навіть не знаю, що мені ще може сподобатися, що я ще не спробувала для себе.
Хоча ні, знаю. Я завжди з метеликами у животі думала про бокс або ММА (змішані бойові мистецтва), от не сидиться мені тихенько в якійсь асані 🐾
Сьогодні я точно не записуватимусь, але згодом - все може бути. Якщо думки є, то це не просто так, і треба їх реалізовувати :)
Відкладаю.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.