пʼятницю, 31 березня 2017 р.

Новинки-покупки березня

Вітаннячка!

Усіх з останнім днем березня!
Кінець місяця - варто розповісти про мої новинки-покупки.

Почну з декоративної:
   Палетка тіней Mermaids vs Unicorns від Makeup Revolution - на весну захотілось чогось такого яскравого, особливо після того, як я зробила фіолетовий балаяж :)
   Хайлайтер Glided Honey від Laura Geller - знову ж таки, хочеться яскравості. Ну і це одна з моїх весняних хотілок.
   Лікувальний засіб Nail Rescue від Rimmel - це необхідність. Минулий місяць я активно юзала кольорові лаки, а мої нігті дуже не люблять змивку - будь-яку змивку, будь то Ноготок чи Ессі або Орлі (зараз маю таку).
   Дві помадки від Golden Rose - рідка матова у відтінку 04 та матова помада-олівець у відтінку16. Брала для одного експерименту.
   Олійка для губ від Clarins у відтінку 03 Red Berry - ще одна моя хотілочка з весняного вішлиста.

Трішки спортивних покупок:
   Підтримуючий топ від Nike - взагалі-то спонтанна покупка :) але за його ціну я не могла пройти повз :) та й одяг додає + до мотивації.
   Еспандер кистьовий - з регульованим навантаженням від 5 до 20 кг. Теж одна з моїх хотілок весни. Потрібна штука!
   Скакалка резинова - ще одна хотілочка збулася. Яке файне навантаження для тіла.

   Купальник спортивний від Adidas - ще одна спонтанна покупка. Хоча не так, вона була запланована заздалегідь - ще у зимовому вішлисті :) - але я не знала напевно, коли саме побачу те, що мені сподобається. Цей гарненький, я люблю синій. Тепер чекаю літа - і в басейн!
Чому літа, запитаєте ви? Тому, що інакше я зранку не встигаю повернутися - дітей у школу треба відправляти. А увечері там дуже багато "тюленів".

Переходимо до категорії догляду.
   Три дитячі шампуні від Garnier - виготовлені в Європі, у нас не знайти чомусь. Але доньці вони лише підходять, тому доводиться знаходити.

Фарбування волосся зобов'язує ретельніше підходити й до догляду, тому:
   Тонуюча маска від Alter Ego в кольорі Mirtillo - для підтримки кольору між фарбуванням.
   Шампунь, бальзам та маска Захист кольору від Garnier, серія Ultra Doux - вперше користуюсь цим брендом, але вирішила спробувати, оскільки дітям шампуні дуже гарно підійшли.

   Стайлер для волосся Satin Hair 7 SensoCare ST 780 від Braun - балаяж краще всього розкривається на локонах, тому освоюю таку премудрість.
   Гребінець для волосся Salon Elit від Tangle Teezer - волосся росте і має здатність плутатися. І це ще одна хотілка із весняного вішлиста.

   Два гідролати Лаванда і Бергамот-грейпфрут від Agor - це мої перші гідролати. І скажу так - ніяких тоніків і більше ніякої термальної води я вже не хочу :)
   Маска для обличчя Золота пшениця від Freeman - цю масочку я ще не пробувала, а Фріман мені подобається.
   Гіалуронова зволожуюча сироватка від Agor - цю сироватку я побачила у Катрусі-Ягідки і вирішила собі спробувати. Радує, що помилок на етикетці немає, як у ЧистоТілу...

І тепер категорія Подаруночки (ну свято ж було :)):
   Скраб для ніг від Titania - цікаво буде спробувати такий скрабик.
   Очищаюче молочко від Nivea - з Нівеєю знайома лише через догляд за тілом поки що.
   Бальзам для шкіри навколо очей від Jerelia - я завжди в пошуках хорошого засобу для цієї тендітної області.
   Тканинна маска Живлення і відновлення від Via Beauty - люблю тканинні масочки.

А ці даруночки отримала моя донька:
   Два крем-гелі для душу від Dove - знаю, що вони дуже ніжні. А їй таке потрібно в басейн кожного дня.
   Бальзам-маска Контроль над втратою волосся від Dove - вже не перша така масочка, дуже мені подобається її дія на волоссі доньки.
   Дезодорант-спрей від Dove - дівчинка моя росте, і їй вже потрібно таким користуватися також.

Ось такі новинки приніс мені березень.
Щось сподобалось? Щось вже пробували?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.