суботу, 11 березня 2017 р.

Softymo Speedy Cleansing Oil - гідрофільна олійка з Японії

Привітулі!

Коли почався косметичний бум на гідрофільні олійки, я всіляко пручалась цьому тренду.
Бум влігся - я готова шукати свою найкращу олійку.
Найкращим претендентом стала японочка Softymo Speedy від KOSE.

Вся інформація розміщена на зворотньому боці на етикетці (рожевого кольору) та наклейці (білого кольору).
Можна знайти застереження англійською мовою:
▴ховати від дітей (бо точно почнуть проводити всілякі досліди з олійкою, як варіант - захочуть заморозити),
▴уникати потрапляння в очі,
▴не їсти (навіть якщо закінчилась вся олія і нема на чому смажити рибу),
▴припинити використання при алергічній реакції,
▴тримати в прохолодному місці.
Також є дата - що дуже важливо, я вважаю.
Склад я перекласти не можу, а гугль дає мені різні варіанти, тому - без складу.

Пляшечка на 230мл з дозатором-помпою.
Дозатор захищено знімним фіксатором, аби десь випадково помпа не натислась - а натискається вона "льогкім двіженієм рукі".
Милі рельєфні сердечки прикрашають пляшечку з обох боків - це точно любов.

Колір - абсолютно прозорий.
Аромат - легенький-легенький, мені в чомусь квітковий, дуже приємний, хоч і синтетичний.
Консистенція - легка ріденька олійка.

Виробник запевняє:
Засіб призначений для глибокого очищення шкіри та демакіяжу від стійкої косметики.
Олійка підходить для схильної до жирності шкіри. Допомагає зменшити утворення чорних точок, комедонів та запалень, відрегулювати жирність.
Що скажу я.
Я використовую два натискання для очищення всього обличчя.
Для мене це ще одна Америка відкрилась!
По-перше, очищення - ніжне, делікатне, але інтенсивне. Стійкої косметики не маю, проте всю мою змиває без проблем.
По-друге, змиваєш - і на шкірі на краплинки олії, ні сліду жирності. Хоча я все ж чекала її - жирність - аби побороти банановою пінкою.
По-третє, шкіра зволожена. Звісно, другим етапом у мене йде пінка, і весь ефект зволоження від олійки зникає. Але я протестувала її в режимі роботи соло - шкіра зволожена.

І найголовніша магія. Краплина олійки на руці:

І змішую з водою:

Олійка емульгує і перетворюється в молочко.
Ніякого ефекту млинця на обличчі.

Такого формату продукт я юзаю вперше.
Він точно надовго оселиться на моїй поличці.

А ви любите гідрофільні олії?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.