четвер, 30 березня 2017 р.

Що закінчилось у березні

Вітаннячка!

Сьогодні повідаю вам, наскільки продуктивним був мій березень :)

Для волосся:
   Маска від випадіння волосся Anti Hair Loss від Dr Sante - чудова масочка, дійсно зменшує випадіння волосся. Повторю.
   Шампунь серії Keratin від Dr Sante - хороший шампуньчик, мені сподобався, відчувається більш натуральний склад, ніж в Ейвонській серії.
   Кондиціонер для волосся Keratin Pro від Creightons - виграла в гівевеї :) хороший кондиціонер, більш хімозний, ніж серія Кератин від Др Санте, але сподобався і мені, і доньці.
   Дитячий шампунь Ultra Doux від Garnier - це єдині шампуні, які підходять моїй доньці. На жаль, від інших у неї починає чухатись голова. У нас їх не дістати, доводиться шукати з Європи.
   Дитячий шампунь від Ейвон - для доньки не підійшов, але син юзав його із задоволенням :) але більше не купуватиму.

Для обличчя:
   Lactolan крем-маска від Holy Land - брала на розлив із салонної тари - хороша масочка в системі кислотного пілінгу.
   Нічний крем Restoring від Holy Land - брала на розлив із салонної тари - користувалась, певно, десь із півтора роки. Подобався дуже, але набрид. Шукатиму щось інше.
   Зміцнювальна маска для шкіри навколо очей від Lac Sante - суміш олійок, для очей я не зрозуміла, але на зону декольте та животик чудово :) більше не купуватиму.
   Зволожуючий спрей для сухої/чутливої шкіри від Piel Cosmetics - хорошенький спрей, але є й хороша альтернатива йому - гідролати. Більше не купуватиму.
   Сировотка відновлююча гиалуронова від ЧистоТел - так-так, з безграмотною етикеткою - сама по собі сироватка середня, але з гідролатом почала працювати дуже добре. Більше не куплю, за 15мл середнячка віддавати 200грн - не є раціональним.
   Делікатний натуральний скраб для тіла від Mirelin - використовувала для обличчя і він мені сподобався більше, ніж той, який був призначений для обличчя. Не знаю, чи повторю, але сподобався насправді.

Категорія "Прилаштовую" - не подружилась чи просто лежить без діла:
   Матуючий праймер під макіяж від Avon - дуже хотіла її, вона виявилась хорошою, але лежить - я її чомусь не юзаю.
   Олівець сріблясто-бежевий гелевий від Avon, схожий на якусь шанелівську лімітку - насправді шикарний олівчик, я здивована якістю, але знову ж - я не користуюсь олівчиками.
   Підводка-фломастер МегаЕфект від Avon - Блискітко, не змогла я подружитись зі стрілочками :) треба більше практики однозначно. Можливо, інший формат підводки - ця скошена, а руці ...

Ось такі у мене порожні баночки березня.
Щось приглянулось? Чи, може, щось пробували вже? Діліться враженнями :)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.