вівторок, 21 березня 2017 р.

Перезапуск 2017. Березень: 31-денний челендж. Дні 15-21.

Мій челендж йде собі своїм ходом день за днем, і ось я вже з новим звітом.
Попередні дні 8-14 можна почитати тут➪

День 15. Записатися на майстер-клас із нового для себе виду мистецтва чи техніки.
З мистецтвом я не дуже дружу.
Тому вирішила записатися на курс Лайфхаки з української мови.
Курс же можна вважати майстер-класом, як думаєте?
Вважатиму пункт виконаним.

День 16. Сходити на масаж.
Трішки недоречний для мене пункт зараз.
Масаж я проходжу курсом 10 сеансів. Мій час буде пізніше.
Не виконано.

День 17. Вирушити у перший весняний похід.
А піший похід з роботи додому буде зараховано? 😊
А взагалі сьогодні за 5 днів без води нарешті поремонтували труби і увімкнули це благо цивілізації. Ну ви уявляєте, як то бути 5 днів без води? Тому весняний похід відкладається.
Не виконано.

День 18. Зустріти світанок на природі.
Субота... як же хочеться відіспатися в суботу... але завдання є завдання. І я поставила будильник на 5:30 :)
Але субота сказала - дощ! зі снігом! з самого ранку!
Не виконано.

День 19. Приєднатися до волонтерського проекту.
Періодично ми з чоловіком допомагаємо волонтерам та тим, хто потребує лікування. Тільки при цьому ми маємо бути точно впевненими, що це не шахраї, бо зараз таких багато...
У процесі.

День 20. Починати день із йоги або енергійної зарядки.
Я вибираю енергійну зарядку 🏃
Хоча я й не люблю робити тренування вранці, але для челенджу зробила - завдання є завдання.
І все-таки бажання тренуватися вранці не з'явилося - мій час вечірній.
Виконано 1 раз.

День 21. Завжди носити лише улюблені парфуми. Якщо їх ще немає – знайти.
Ну я не думаю, що хтось носитиме парфум, який йому не подобається.
Мені дуже важко підібрати собі парфум. Здавалось би, знайшла - так його зняли з виробництва нащось 😞
Ось мої улюблені - один від Faberlic, три від Zara і відливант Etat Libre d`Orange:
Виконано.

Цього тижня багато пунктів не виконано... так буває.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.