суботу, 28 січня 2017 р.

Перезапуск 2017. Дні 22-28

Продовжую свій Перезапуск 2017.
Дні 1-7 тиць.
Дні 8-14 тиць.
Дні 15-21 тиць.

День 22. Продовжуємо цифровий детокс.
Тобто, день офлайн.
Погуляли з дітьми трохи на варенички :) і за покупками, звісно.
Виконано.

День 23. Гарно виглядати завжди і всюди.
Найголовніше для пані - подобатися собі.
А що нам підіймає настрій? Правильно :) гарний вигляд.
Навіть вдома я люблю підфарбувати губки, зануритися в хмаринку улюбленого аромату, заколоти гарно волосся.
Виконано.

День 24. Відмовитися від звички вбивати час у соцмережах.
Соцмережі забирають дуже багато часу.
Коли я видалилась із вконтакту і однокласників - ну аж дихати стало легше.
На фейсбуці я є. Ще мене можна знайти на лінкедіні - але то професійна соцмережа.
І зовсім нещодавно я завела собі аккаунт на інстаграм та пінтерест мережах. Проте, час на них я трачу мінімально. Краще почитати книгу :)
Зовсім від соцмереж я відмовлятися не збираюсь, проте треба обмежити зависання там.
В процесі/виконано.

День 25. Вивчити щось нове для себе.
Я взагалі вважаю, що людина повинна постійно розвиватися.
Так складається, що по роботі часто доводиться вивчати нове. Це плюс, інакше мізки іржавіють.
Ну і ще я поселилась на Прометеусі. Якщо вистачає сил увечері - обов'язково слухаю лекції.
В процесі/виконано.

День 26. Вірити. В себе, у своїх рідних і близьких, у свої мрії та прагнення.
Ніколи не здаватися, не опускати рук, що би не трапилось, як би важко не було.
Стараюсь триматися цього девізу завжди і підбадьорую таким же чином інших.
Може, занадто оптимістично? Але по-іншому жити буде сіро.
Виконано.

День 27. Подбати про найближчих людей.
Мої найближчі люди - це моя сім'я: двійко дітлахів та чоловік. І мама, звісно.
Часто я не приділяю їм достатньо часу. І від цього молодший робить шкоду - тоді мама точно зверне увагу.
Прикро це все насправді.
Намагаюсь виправляти.
Але сьогодні я дуже мало присвятила уваги найближчим людям.
Не виконано.

День 28. Тішитися маленькимии речами.
Я люблю помічати хороше/цікаве/гарне навколо - я не спеціально, воно саме виходить :)
І ось вам фото сьогоднішнього дня - Київ, Іллінська церква. Сьогодні там ще співали різдвяні пісні - і це було так гарно.
В процесі/виконано.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.