суботу, 14 січня 2017 р.

Перезапуск 2017. Дні 8-14

Усіх вітаю з Новим роком за старим стилем!


Ну-с, другий тиждень челенджу Перезапуск 2017 закінчується.
Підведемо підсумки?

День 8. Робити лише те, що хочеться.
Це була неділя. І я дозволила собі не заганяти себе ж в рамки.
Виконано.

День 9. Метод виконання поставлених завдань за 21 день.
Я люблю цей метод.
В планах ввести "21 день без цукру". Чи цікаво вам буде, якщо я його щоденно буду описувати тут?
Також треба ввести щоденно слухати одну-дві лекції.
Рівна спина.
Щоденно робити зарядку.
Спробувати вивести каву з раціону - чорний та зелений чаї ж вивела :) але смак кави мені подобається - от у чому проблема.
Виконано.

День 10. Шавасана, усвідомлене розслаблення перед сном.
Простими словами, засинати у позі морської зірки :) руки долонями догори, робити глибокі і повільні вдихи-видихи і усвідомлено розслабляти тіло.
О, це дуже приємно! І допомагає краще розслабитися після стресового дня. Постараюсь не забувати перед сном.
Виконано.

День 11. Говорити лише позитивне.
У мене не вийшло говорити лише про позитивне. Цей тиждень виявився важким морально і дуже стресовим.
Не виконано.

День 12. Припинити скаржитися.
Я чесно старалась не скаржитися.
Не виконано.

День 13. День без критикування.
П'ятниця 13 :) Та ще й щедрівки співають увечері :)
Без критики, їла торт і пила глінтвейн :)
Виконано.

День 14. Припинити обговорювати інших людей.
Як каже Галина, це токсична звичка. Я згодна з нею.
Сьогодні день виявився насиченим і проведений з дітьми. Ні на критику, ні на обговорення інших не було часу і бажання.
Врешті решт, треба цінувати свій час і свої вуха :) і якось контролювати свої розмови.
Виконано!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.