пʼятницю, 6 січня 2017 р.

Маска Anti Hair Loss від Dr.Sante, Ельфа

Ця покупка виявилась для мене незапланованою.
Чомусь прийшла думка про активніший догляд взимку. Та й кількість випавших волосин при водних процедурах мене дещо збентежила. Я не панікер, але так можна довести до того, що достатньо буде протирати хустинкою скальп.
Тому розкажу сьогодні про таку собі масочку з сімейства ельфових - Маска Проти випадіння волосся.


Виробник обіцяє: Стимулює ріст волосся, укріплює його, покращує розчісування, зменшує ламкість.

До речі, маска-хвилинка, ну ок, двохвилинка. Я люблю такий формат.
Також нею можна користуватися хоч щодня (це коли у мене було коротке волосся, я мила його щоденно, так що норма прийнятна).

Наноситься обов'язково на прикореневу зону (капітан очевидність) - а я щедро змащую шкіру голови і далі розподіляю по своїй довжині.

Склад можна розгледіти на фото нижче, хто розуміється.
Маска має у складі - цитую, хоча можете й самі прочитати - екстракт маки перуанської (чомусь одразу на думку спадає перуанський порошок з гарріпоттера), протеїни насіння люпину (професоре Люпин? ви лі ето?), олію насіння Сача Інчі, воно же арахіс інків. Чесно кажучи, це трохи смішно - читати всі ці маловідомі назви на засобі для волосся і їхній вау-ефект.


Масочка захищена додатковою кришечкою.
Я не знаю, чи є це плюсом взагалі. Але мені приємно, що чорна кришка не заляпана і маска при транспортуванні не приймала форму лизуна.


Консистенція густого крему - на фото видно, як я зачерпнула і лишилась ямка точнісінько під ложечку. Розподіляється по волоссю легко і так само легко змивається.
Аромат віддає аптечними гіркими травами та хімозним шовком (ото у них є така серія "з шовком", то нотка з неї й тут присутня, а я ту серію саме за цей аромат і не люблю).
Колір білий.


Наносила я цю маску як на чисте вимите волосся, так і до миття - але тримала довше під шапочкою поліетиленовою (так склались обставини - ну і вирішила протестити). Обидва варіанти приємні і допустимі у використанні.
Єдина відмінність, що на вимите волосся маска іноді дає пришвидшену жирність - наступного дня волосся виглядає не дуже свіжо, як у мене зазвичай.
А ні, ще одна відмінність: на сухе волосся маски треба більше.

Тепер власне про ефект.
Вже після першого ж застосування я дійсно і правда помітила меншу кількість волосин при митті. Тобто, маска працює як і заявлено. Згодна терпіти навіть аромат хімозного шовку.
Я не використовую її при кожному митті волосся - а мию я тричі на тиждень. Один-два рази на тиждень.
Хочу придбати всю серію, аби зацінити комплексний вплив тої маки перуанської і сачі інчі.

А ви пробували цю серію?