суботу, 21 січня 2017 р.

Перезапуск 2017. Дні 15-21

Продовжую челендж Перезапуск.

День 15. Цифровий детокс.
Я колись вже вводила собі таке правило. Воно дуже корисне насправді.
Я всю увагу приділяла дітям. З донькою ми відвідали салон краси - дівчатка такі дівчатка :)
Я майже вирішила зробити гель-лаковий манікюр :) але - ні :) не зробила :)
(фото я нахабно стягнула у салону :))
Виконано.

День 16. Думати перш, ніж говорити.
Це гасло мені просто необхідне.
Бо часто буває таке, що у пориві я можу щось ляпнути, а потім розумію, що воно все обертається зовсім не так. І кілька разів наслідки мене напрягали вже.
Вчусь мовчати. Мовчання - золото.
Виконано.

День 17. Тримати свою думку при собі, поки не спитають.
Це дуже корисна звичка, дуже-дуже.
На щастя, тут - як не дивно, зважаючи на попередній пункт - я не спішу ділитися своїми думками-роздумами.
Виконано.

День 18. Припинити залежати від думки інших людей.
Я не пам'ятаю, коли я припинила залежати від того, що скажуть інші і що про мене подумають. Але зараз мені комфортно.
Ну і для мене головною задачею є навчити доньку не залежати від думки інших, бо зараз це є пунктиком у неї.
Виконано.

День 19. Що робить нас щасливими.
Треба скласти список того, що робить мене щасливою. І шукати сьогодні щасливі моменти.
* здоров'я моїх домашніх
* улюблена музика та фільми
* смачна кава (проте одна-дві філіжаночки, не більше)
* нафарувати губки :)
* а якщо купити нову помаду - то радості не буде меж :)
* якщо погода дозволяю - прогулятися пішки додому з роботи
* відіспатися :)
Список склала :) каву випила і губки підфарбувала :)
Виконано.

День 20. Запланувати активний відпочинок.
Побільше на вулицю! На свіже повітря!
Сьогодні ще робочий день, а завтра вихідні :)
Планую-планую :) з дітьми обов'язково погуляти.
Виконано.

День 21. Виїхати на природу, на свіже повітря.
Планувала на природу...
А вийшло - на роботу...
Ну і що, що субота. Мій графік ненормований, а робота вимагає вийти.
Не виконано :(

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.