понеділок, 2 січня 2017 р.

Плани на 2017

Почався Новий рік.
Треба визначатися з планами - такий собі 2017_to-do_list.
Бо ж без цілей жити нецікаво.


1. Носити більше суконь - я ж дівчинка :)

2. Повернутися в поздовжній шпагат і сісти на поперечний. Порвані зв'язки - не вирок :)

3. Посадити багато троянд біля дому. Люблю троянди.

4. Пекти більше різноманітних тортів та тістечок.

5. Підтягуватися 15 разів на турніку. І можна стільки ж на брусах, або й 20. Але я все одно дівчинка :)

6. Відвідати процедури мікрострумів та плазмоліфтингу. Лазерного пілінгу мені не вистачило, ага :)

7. Навчитися основам мистецтва фотографії. Я навіть аккаунт в інстаграмі створила, аби більше і краще фотографувати телефоном також :) починаю з нуля.

8. Зібрати всі графіті міста у фотках. У нашому місті є хороші художники, і найкращий малював нам нашу стінку :)

9. Навчитися плавати дельфіном, він же батерфляй.
Кроль вмію, брас вмію, спину вмію, бат не вмію. Свого часу не навчилась.
І непогано було би взагалі в басейн повернутися.

10. Вносити зміни в свою доглядову рутину. Відкривати нове і пробувати-пробувати-пробувати!

11. Купити ще одні рукавички для турніків та гантелей.

12. І, може, піду в зал нарешті. Але ж то секта :) то я ще подумаю.

13. Вивчати більше програм для фотографій. Їх стільки, виявляється, є!

14. І звісно ж, поглиблювати знання професійні - бо кожного року виходить щось нове, а я ще й половину старого не вивчила. А там такі дєбрі бувають...

15. Більше радіти життю і цінувати те, що маю. Бо бувають такі моменти ...