середу, 18 січня 2017 р.

Різдвяний концерт академічної хорової капели Орея

Вчора мені випало нарешті побувати на концерті Ореї.

Кілька слів про капелу.
Створена у Житомирі (о моє славетне місто) у 1986 році (та ще й моя ровесниця) маестро Олександром Вацеком (то живчик ще той, я вам скажу).
Складається з 32 співаків: 8 сопрано, 8 альтів, 8 тенорів та 8 басів.
Репертуар найрізноманітніший - і класика, і сучасні твори.
Співають різними мовами.
Президент асоціації французьких хорів сказав таке: "Орея — це один з чотирьох кращих хорів у світі, які я коли-небудь чув, і це кращий посол України, яких я зустрічав".

Концерт складався з двох частин.


Перша частина була різдвяною - колядки, щедрівки і типовий настрій :)


Співали разом, ділились на чоловічий та жіночий хори.


Перша частина закінчилась піснею Вечеря з тематичною постановкою.


На другу частину співаки перевдяглися.


Друга частина була насичена, цікава і несподівана.

Була пісня у стилі королеви Єлизавети з елементами сільського танцю.

Була пісня з музикою на бокалах.

Співали твори різних авторів та композиторів: Еріка Вітекера, Дена Фореста на слова Марка Твена, багатьох українських в обробці самого хормейстра О.Вацека (а ще він диригент, вокальний викладач, член журі, консул, композитор).

Звісно, був Політ джмеля. Як сказав маестро: "Без цієї пісні як без салату олів'є" :)

Співали різними мовами: українською, російською, італійською, іспанською, латиною.
Співали з гумором - і це найкраща "приправа" до музики.

Закінчували відомою Jingle Bells та Hallelujah під акомпонування місцевого джаз-бенду.


На цьому концерті я зрозуміла, що дуже багато втратила, бо не знала їх творчості раніше.
Якщо вам випаде нагода відвідати концерт Ореї - обов'язково сходіть!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.