пʼятницю, 20 січня 2017 р.

Dry Dry - засіб для боротьби із підвищеним потовиділення

Я довго шукала спосіб, як зменшити потовиділення.
І нарешті знайшла шведського виробництва досить простий засіб.
Dry Dry.


У складі всього 2 інгредієнти: денатурований спирт та гідрат хлористого алюмінію.
Не буду розводити тут дискусію про шкоду чи не шкоду алюмінію в будь-якому його вигляді. Усі знають, що будь-яка отрута в невеликій кількості може бути ліками, а будь-які ліки у великій кількості будуть отрутою.


Пляшечка на 35мл.
Дозатор - м'якенька "подушечка".
На дні міститься дата виготовлення і дата закінчення терміну.
Консистенція - прозора водичка.
Аромат - спирт спиртом.
Наносити треба на чисту суху шкіру за годину до сну.
Епіляцію краще проводити за два дні до нанесення.
Його дія - це звуження потових залоз.
Мені вистачає його взимку на 7-10 днів, влітку на 5-7.
Для мене він став просто найпотрібнішим засобом влітку, а юзаю я його вже точно 4 роки. Він рятує мене і мій одяг.
До речі, ніякі інші ділянки тіла не стали більш активними в плані виділення поту (ну там долоні чи ступні).
Єдиний момент - раз на кілька днів потрібно використовувати звичайний дез, аби не з'являвся запах.


Чи пробували ви таке?