вівторок, 10 січня 2017 р.

Тірамісу з бананом

Тірамісу я дуже люблю. І не лише я - все моє сімейство також :)

Тому сьогодні я розповім вам про те, як його готувати. Проте цей рецепт я доповню бананом і приберу звідти алкоголь - ну все ж діти його їдять :)
Поїхали!

Інгредієнти:
  • 500гр маскарпоне
  • саворяді - скільки візьме
  • 6-7 яєць (дивіться на розмір)
  • неповна склянка цукру
  • банани
  • Несквік
Як готую я:
1. Жовтки збиваю окремо з цукром.

2. Білки збиваю окремо з дрібочкою солі і кількома краплями лимонного соку до твердих піків.

3. Далі я до жовтків додаю маскарпоне

і ложкою або іншими насадками (які дуже обережно збивають) перемішую на найменшій швидкості все до однорідного густого стану.

4. Обережно ввожу білки. Перемішую ложкою обережно - це важливо.

5. Розвожу несквік водою.
6. Банани ріжу невеликими півкружечками.
7. Швидко вимочуючи савоярді у Несквіку, викладаю їх на крем.

8. Далі заливаю половиною крему.

9. На крем викладаю порізані банани.

10. Знову йде шар саворяді, вимочених у несквіку.

11. Заливаю другою половиною крему.

12. Посипаю за допомогою ситечка несквіком і відправляю на ніч у холодильник.

Мої зауваження.
1. Начинка може бути будь-яка на ваш смак.
2. Савоярді можна вимочувати в несквіку з молоком або водою чи у звареному какао, не обов'язково лише в еспресо з коньяком.
3. Не намагатися замінити маскарпоне іншим сиром.
4. Обов'язково вводити маскарпоне до жовтків, а вже потім обережно вводити білки. Не міняти послідовність.
5. Якщо збити обережно введені білки з загальною масою - крем буде рідшим і не таким пухким, але все одно дуже смачним.
6. Не збивати маскарпоне на великій швидкості - бо отримаєте масло :)