суботу, 7 січня 2017 р.

Щасливого Різдва плюс Перезапуск 2017. Дні 1-7

Усіх вітаю з Різдвом!

У однієї чудової юної леді Галинки я побачила не менш чудову ідею - челендж на цілий рік. Звісно, я не могла пройти повз. Приймаю участь і всіх запрошую :) (звучить як тост)

Я не писатиму про кожний день окремо. Я робитиму лише вибірку за тиждень.
Ось мої дні 1-7, поїхали!

День 1. Визначаємо свої цілі на рік.
Я вже зробила це у другому пості в Новому році. Ось так синхронно у двох майже незнайомих людей виникають схожі думки :)
Виконано.

День 2. Розкладаємо цілі на кроки.
Треба визначити бажані (ну й досить реалістичні) терміни і продумати кілька кроків наперед.
Наприклад, троянди - цей пункт я вирішуватиму десь у квітні.
Або ще, вивчення нового. Вибрати курс/програму/питання і адекватно оцінити час. І буде навіть добре, якщо я заестімейчу більше, а потрачу менше :)
Виконано.

День 3. Плануємо день напередодні.
Суть проста: складати список todo на завтра.
Нічого складного, просто систематизувати свої кроки.
Оскільки я вирішила спробувати методику флай-леді, то цей пункт є допоміжним заходом, аби не забути нічого.
Писала спершу в онлайн щоденнику, а потім почала заповнювати ще й паперовий.
Виконано і треба виконувати постійно.

День 4. Заводимо щоденник.
У мене цей пункт вже давно виконаний. Свій щоденник я завела без трьох тижнів рік тому.
Він допомагав мені переживати якісь емоції і потім по-іншому дивитися на речі.
Був час, коли мені не було що написати або не було бажання.
І ось я знову почала писати - бо там зручно планувати, то як мінімум.
Виконано.

День 5. За що ми себе любимо.
Потрібно написати своїх 8 позитивних якостей.
А далі перечитувати і дописувати.
Закрутилась і забула написати.
Не виконано. Треба виправитися.

День 6. Концентруємось на позитивному.
По більшості стараюсь бачити все з хорошої сторони.
Хоч і не завжди виходить то робити.
І все ж :) все буде добре :)
Виконано.

День 7. Підтягування хвостів і підсумки першого тижня.
Не виконала день 5 - скласти список своїх позитивних якостей. Підтягую цього хвоста :)
А також дороблюю кілька пунктів зі своїх todo за попередні дні, зокрема, добиваю заплановану частину одного курсу.
Тепер підсумую. Більше всього мені допомагає пункт 3 - оці todo списки на день. З ними я встигаю набагато більше, ніж коли я планувала собі просто в голові. Якщо я й починаю складати план напередодні, то протягом дня, коли він виконується, я все одно його ще дописую.
Виконано.

Далі буде :)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.